Gå til innhold

Hva synest dere om hvite bukser?


Anbefalte innlegg

Jeg er veldi splitta. Jeg forbinder hvite bukser med en pakkis på byn, og synest det blir ganske harry.

 

Jeg har ett par hvite bukser i skapet, og så tenkte jeg at jeg skulle forske litt.

Jeg synest det faktisk ble ganske kult med en grå rutete blazer, lyseblå skjorte, brunt belte og ett par fine brune sko.

 

Har ikke bilde atm, men har dere noen gang sett "rett" bruk av hvite bukser? noen meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være drit stilig, men det har fått et stempel over seg som gjør at jeg aldri kommer til å bruke det. Enten det er pakkisene, eller de prettyboysene, så har det heller bare blitt kvalmt.

 

Det er egentlig litt som de gamle BMWene, egentlig ganske fete biler, men de ble "ødelagt" med en gang pakkisene begynte å bruke dem.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Hvite bukser er fint, no doubt. Men som duden over sier så har det blitt stempla som homsete og de fleste forbinder kvalma pakkiser til akkurat de buksene ja.

Gikk med hvit bukse en dag, første jeg hørte når jeg møtte kompisene mine var "jævla homs". Fett liv det, never again :p

Lenke til kommentar

Hvite bukser kan se fint ut, det kan også se sinnssykt harry ut. Kommer helt ann på hva du kombinerer det med. Men en hvit bukse, svart belte, noe pene sko og en pen skjorte ( gjerne stripete, mørke og hvite striper).

 

Alle bukser kan se stygge ut hvis du kombinerer det feil.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Lyse bukser på ein varm sommardag er ganske deilig. Går fint om ein kombinerer riktig ja.

Ikkje heng deg for mykje opp i stereotyper, så lenge du kan få det til å sjå bra ut så kjør på.

 

Om du heng deg opp i kva alle andre som ser deg synest så bør du kanskje la dei ligge i skapet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Lyse bukser på ein varm sommardag er ganske deilig. Går fint om ein kombinerer riktig ja.

Ikkje heng deg for mykje opp i stereotyper, så lenge du kan få det til å sjå bra ut så kjør på.

 

Om du heng deg opp i kva alle andre som ser deg synest så bør du kanskje la dei ligge i skapet.

 

Godt sagt, du! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...