treeHugger123 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) a Endret 9. juli 2016 av treeHugger123 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei. Hvorfor klarer ikke jeg å starte mappen "C:\Programfiler\Counter-Strike 1.6" med kommandoen start %programfiles%\Counter-Strike 1.6\ ? Jeg får bare meldingen "Finner ikke C:\programfiler\conuter-strike" Jeg går utifra du mener cmd og ikke DOS, ettersom DOS er et 16-bit operativsystem, mens cmd er en commandline parser. Men problemet ditt her er mellomrommet. Erstatt med dette: start "%programfiles%\Counter-Strike 1.6\" Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) 1 Endret 9. juli 2016 av treeHugger123 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Sånn.. ok. Når lurer jeg på en annen ting. Dette er visual basic da. Hvordan kan jeg paste det jeg har i clipboard med visual basic.?? Jeg har kopiert noen fra en textbox i programmet mitt, og jeg vil at det skal limes inn i feks Word. Jeg vil ikke bruke sendkeys. Glem det... jeg bare brukte sendkeys jeg. Takk for hjelpen Geir:) My.Computer.Clipboard.Text.ToString eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå