1v1 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hvem som ikke liker denne sangen http://www.youtube.com/watch?v=xhM-cpSwrmM Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) jeg elsker den, og dagen VM begynner kommer sangen på nettsiden min:P <3 Endret 5. juni 2010 av Lightpixel Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er vel ikke den som er den offisielle, den offiselle er Waka Waka med Shakira. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er vel ikke den som er den offisielle, den offiselle er Waka Waka med Shakira. you sure? I så fall er denne så mye bedre, flere som er enig? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Dette er ikke VM-sangen. Dette er Coca-Cola sin VM-sang, med K'naan. Den offisielle heter Waka Waka (This Time for Africa) med Shakira feat. Freshlyground. Den er dog mye dårligere. Wavin' Flag er langt bedre. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Den sangen til K'naan er noe av det beste VM sangene jeg har hørt. Gleder meg bare mer og mer når jeg hører den sangen. Den sangen går rett inn i alles fotball hjerter <3 Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Den sangen til K'naan er noe av det beste VM sangene jeg har hørt. Gleder meg bare mer og mer når jeg hører den sangen. Den sangen går rett inn i alles fotball hjerter <3 Enig! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er vel ikke den som er den offisielle, den offiselle er Waka Waka med Shakira. you sure? I så fall er denne så mye bedre, flere som er enig? Er sikker. Wavin Flag er bedre, men FIFA som bestemmer desverre. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ja, K'naan sin sang er bedre enn Shakira sin. Det Wavin Flag du hører over alt og den er mest populær. Rett og slett en utrolig bra sang. Ganske sikker på om den hadde blitt med i MGP så hadde den vunnet XD Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 K'naan sin er mer Afrika, enn det Shakira sin er. Wavin flags burde vere VM sang, visst man ser den vei. Lenke til kommentar
1v1 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Er vel ikke den som er den offisielle, den offiselle er Waka Waka med Shakira. you sure? I så fall er denne så mye bedre, flere som er enig? enig med deg Lightpixel +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå