Gå til innhold

Noen få spørsmål angående iPhone 3G(s?)

Anbefalte innlegg

Hiehei

Jeg driver å sal kjøpe meg en iPhone, men jeg tenker at jeg kjøper en ulåst en fra eBay.

Grunnen er at det blir en del billigere, og jeg slipper å ha abonnement som følger med.

Spørsmålet mitt er:

Er det norsk språk (Både lese og skrive) på alle iPhones? Hvis ikke, går det ann å installere ved hjelp av en app ellerno lignende?

Kommer sikkert med noen flere spørsmål etterhvert : ))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke at den kommer med norsk språk og "tastatur", men hvis du skal kjøpe av et firma så skulle det ikke være noe problem å sende en epost å spør.

Jeg kjøpte min iPhone 3gs 32GB hos Telenor og er meget fornøyd!

Kjøpte med følgende abonnement:

Startpris = ca 3600kr

- Superpluss (grunnabonnement)

- Superchat (5000 gratis sms i måneden)

- Mobilsurf (500MB gratis nettsurfing i måneden som er en del)

Totalpris i måneden = 389kr

Lenke til kommentar

Hiehei

Jeg driver å sal kjøpe meg en iPhone, men jeg tenker at jeg kjøper en ulåst en fra eBay.

Grunnen er at det blir en del billigere, og jeg slipper å ha abonnement som følger med.

Spørsmålet mitt er:

Er det norsk språk (Både lese og skrive) på alle iPhones? Hvis ikke, går det ann å installere ved hjelp av en app ellerno lignende?

Kommer sikkert med noen flere spørsmål etterhvert : ))

du finner de på qxl og finn.no nesten like billig som det det vil koste å kjøpe en fra ebay med tanke på moms, toll og frakt... ebay er selvfølgelig billigest å kjøpe fra men du må tenke på at du skal faktisk på den tilsendt... og i å med at det ikke er 100% sikkert at alt vil bli på norsk så er det nok like greit å kjøpe fra finn.no eller qxl....

4G kommer snart å da vil 3gs synke kraftig i pris, OG mange har vell allerede tenkt den tanken at de skal kvitte seg med sin 3GS før 4G kommer å det vil si at det er MANGE til salgs på finn.no..... fant en Iphone 3GS 32GB helt ny til 4000,- ... å det skal endel til for å slå den prisen??? hva tror du? :)

Lenke til kommentar

Jeg skal nok ikke ha mer enn 16GB med tanke på jailbreak.

16GB holder uansett.. skal ikke ha noe anna enn apps på den uansett : )

Takker for hjelpen hittil, kommer sikkert med noen flere spørsmål senere : ))

er vel ikke noen av dere som vet om noen som

har en iPhone de vil selge til en billig pris?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...