MilKman' Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hiehei Jeg driver å sal kjøpe meg en iPhone, men jeg tenker at jeg kjøper en ulåst en fra eBay. Grunnen er at det blir en del billigere, og jeg slipper å ha abonnement som følger med. Spørsmålet mitt er: Er det norsk språk (Både lese og skrive) på alle iPhones? Hvis ikke, går det ann å installere ved hjelp av en app ellerno lignende? Kommer sikkert med noen flere spørsmål etterhvert : )) Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Tror ikke at den kommer med norsk språk og "tastatur", men hvis du skal kjøpe av et firma så skulle det ikke være noe problem å sende en epost å spør. Jeg kjøpte min iPhone 3gs 32GB hos Telenor og er meget fornøyd! Kjøpte med følgende abonnement: Startpris = ca 3600kr - Superpluss (grunnabonnement) - Superchat (5000 gratis sms i måneden) - Mobilsurf (500MB gratis nettsurfing i måneden som er en del) Totalpris i måneden = 389kr Lenke til kommentar
Martin_Norge Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hiehei Jeg driver å sal kjøpe meg en iPhone, men jeg tenker at jeg kjøper en ulåst en fra eBay. Grunnen er at det blir en del billigere, og jeg slipper å ha abonnement som følger med. Spørsmålet mitt er: Er det norsk språk (Både lese og skrive) på alle iPhones? Hvis ikke, går det ann å installere ved hjelp av en app ellerno lignende? Kommer sikkert med noen flere spørsmål etterhvert : )) du finner de på qxl og finn.no nesten like billig som det det vil koste å kjøpe en fra ebay med tanke på moms, toll og frakt... ebay er selvfølgelig billigest å kjøpe fra men du må tenke på at du skal faktisk på den tilsendt... og i å med at det ikke er 100% sikkert at alt vil bli på norsk så er det nok like greit å kjøpe fra finn.no eller qxl.... 4G kommer snart å da vil 3gs synke kraftig i pris, OG mange har vell allerede tenkt den tanken at de skal kvitte seg med sin 3GS før 4G kommer å det vil si at det er MANGE til salgs på finn.no..... fant en Iphone 3GS 32GB helt ny til 4000,- ... å det skal endel til for å slå den prisen??? hva tror du? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg skal nok ikke ha mer enn 16GB med tanke på jailbreak. 16GB holder uansett.. skal ikke ha noe anna enn apps på den uansett : ) Takker for hjelpen hittil, kommer sikkert med noen flere spørsmål senere : )) er vel ikke noen av dere som vet om noen som har en iPhone de vil selge til en billig pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå