Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Stort sår i underlivet. Hjelp til behandling?

Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Hei. Har i en periode hatt et lite sår i underlivet, mellom pungen og analen, men dette har ikke til den størrste bryen. Tenkte bare det ville gå over en nærme dag. Hver gang jeg tørker meg feks. får jeg vondt og ender opp med en bitteliten dråpe blod på servietten.

Nå har det hele forverret seg. Såret er stort og hele stedet t.o.m. rundt analen er rødt. Mor sier jeg har hatt utslett der fra før som barn, og fra dette aner jeg ikke om det er noe jeg har gjort feil som kan ha ført til såret eller om det er medvokst (aldri opplevet siden jeg var 3 år. nå 16)

Kan noen hjelpe meg med noen tips til krem, eller noe jeg kan gjøre? Gjør utrolig vondt, og jeg er keen på å ha en sommer uten å måtte ha noe som irriterer meg dagen lang med smerte.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er rimelig sinnssyk hvis du tror du får bedre hjelp på et forum fullt av fjortiser og datanerder, enn hos en lege.

:!: :!:

Det er litt vanskelig å gjette uten å ha sett såret ( hvilket jeg IKKE har noe ønske om. Men det kan være at det er sopp du har fått deg. En kvikk sjekk hos doktor dyregod så fikser han deg en krem som tar knekken på uhumskhetene. Eller noe annet hvis det trenges.

Hvis du er desperat på å slippe lege så kan du jo prøve med krystallfiolett eller canesten, hvis det ikke hjelper, så trenger du virkelig tyngre skyts. Det nytter liksom ikke å ignorere det og håpe at det går bort.

Endret av celebra
Lenke til kommentar
Gjest Desire

Dersom du absolutt vil ha råd så bør du lufte dette på et forum hvor helsepersonell svarer deg.

Dernest; så behandles ting ved å gå til lege først. Er selv utdannet sykepleier, men det er totalt uetisk å på-død-og-liv-skulle-uttale-seg. Ved å kaste ut slikt på dette forumet risikerer du å bli anbefalt alt fra håndspåleggelser til askeavkok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...