vingebil Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Veit ikkje om eg poster på rett plass, men Skal annskaffa meg Joystick ( fligth simulator X) Har dykk nokon anbefalingar? pris maks 500 kr takker Lenke til kommentar
M-G Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Selv så har jeg denne fra Logitech og synes den fungerer utmerket til min bruk. Bruker mest til Battlefield 2 selv da. Jeg liker spesielt at den er trådløs og det fungerer utmerket, riktignok hakket over i pris men ikke stort. Ellers er generelt Logitech gode på spillutstyr, se mer her Lenke til kommentar
fightingosprey Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Har selv en Thrustmaster TopGun Afterburner 2 som jeg bruker til Flightsim X. Den funker knallbra. Finner den ikke i noen nettbutikker, men Pixmania selger etterfølgeren: T.Flight Hotas X. Prisen skulle være midt i blinken. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 takker for linkene såg veldig bra ut desse litt OT: er det mykje Norsk aktivitet på fsx? takker for linkene såg veldig bra ut desse litt OT: er det mykje Norsk aktivitet på fsx? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei, valg av Joystick avhenger egentlig litt av hva du flyr. Selv flyr jeg bare ailinere som Boing og Airbus, og bruker for det meste autopiloten, så kjøpte den enkleste og billigste jeg kunne finne jeg. Når det gjelder norsk aktivitet på Flightsimming, bør du registrere deg på flightsim.no. Mvh Anders Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 eg bestilte meg denne her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=575029 åja, det skal eg gjøre speler du fsx? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Nå er ikke FSX et spill akkurat. Det er en simulator Jeg har litt svak pc så jeg kjører FS9 isteden. Flyr for det meste Boeing 737 (PMDG) Og Airbus serien (Wilco) Flyr nesten alltid på Vatsim. Er det noe du lurer på er det bare å spørre, men registrer deg på flightsim Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Okey ja det skal eg gjere takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå