Jakoozie Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Dette spillet viser at det er ingen grunn til at bilspill-sjangeren ikke kan utvikle seg. Les mer Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det er gjort en god jobb med å minimere tilfeldige faktorers betydning i spillet. Timing er av avgjørende betydning når man skal forsøke å sprenge andre sjåfører i lufta, og selv de aller kraftigste fellene kan unngås. Dermed vil den beste sjåføren alltid stille sterkest, uansett hvor mange bygninger som raser over vedkommende. Skal ikke se bort ifra at dette blir et av de få spillene jeg kjøper til konsoll i året. Likte at man egentlig ikke trang å fokusere på å samle inn "energi" til power plays om man ikke ville. Får jo en liten slump av å ligge rett bak andre biler også. Blir artig å sammenligne Blur med dette. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Då var det kjøpt Må berre vente på dei 500 software-updates PS3'en MÅ tvinge på meg Lenke til kommentar
chrissendre Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har dette på pc og det er utrolig bra. Det har støtte for lan, split-screen og online multiplayer i tilleg til en god kampanje. Anbefalt kjøp. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Er dette et spill for konsoll eller PC m/ G25? Fristet litt å prøve, men vet ikke hvilken plattform det passer til. Vil ratt øke opplevelsen? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Eg har det på PS3, kan tenke meg at det hadde blitt grusomt med tastatur. Men med ratt kan det nok funke bra. Det er kanskje litt slitsamt å bruke ratt lenge, det er mange kjappe svingar og ting ein må reagere på raskt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Tror jeg kjøper det til Xboxen da, den har stått og støvet så lenge at jeg begynner å synes synd på den =) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Etter å ha testet dette og blur havnet blur fort på hylla. kan ikke huske et bedre racing spill. Genialt spill! Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Både demoen på PS3 og PC så kan man ikke forandre oppløsningen. Må si det er utrolig at de ikke engang har fått det inn i demoen. Kjøre spillet på 1280*1024 er for dårlig. Og fikk ikke gamepad til å virke på PC. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Spillet ligger klar, skal teste i morra! Lenke til kommentar
chrissendre Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Både demoen på PS3 og PC så kan man ikke forandre oppløsningen. Må si det er utrolig at de ikke engang har fått det inn i demoen. Kjøre spillet på 1280*1024 er for dårlig. Og fikk ikke gamepad til å virke på PC. Det fungerer greit på PC i fullversjonen. Spiller med gamepad (ikke xbox-pad) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg