Gå til innhold

HTC Desire - Skjermen blir svart ved samtale

Anbefalte innlegg

Hei, fikk akkurat min nye telefon. HTC Desire :)

Men ble litt skuffet når jeg skulle ringe med den, fordi.

Når jeg ringer, så blir skjermen helt svart, men det blir ikke lys igjen på den, så kan ikke legge på eller gjøre noe som helst.

Noen som vet hva det er som er galt? Å evt. hvordan fikse dette problemet?

Takker for svar på forhånd.

Endret av cyclo
Tittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

samme skjer med min htc, vis jegholder den til øret når jeg snakker så kommer bildet tilbake når jeg tar den ned.

hvis jeg snakker i handsfree så må jeg låse den opp på den vanlige måten.

Å, ja. Den skal jo det, men problemet mitt er at bildet ikke kommer tilbake i det hele tatt :p

Endret av Zced
Lenke til kommentar

Prøv å trykke på knappen i midten. Det skal få fram igjen skjermbildet.

Prøvde det ;) Fungerte ikke :(

Beste er vel å sende den tilbake å få en ny ?

Samme skjer når jeg den skjermspareren kommer på etter 1min da skjermen blir svart, får heller ikke bilde da når jeg skal "unlocke" den:S Alt fungerer fint når jeg slår den på, men når først bildet blir svart, så kommer det ikke tilbake.

Endret av Zced
Lenke til kommentar

Nei det er en innebygget funksjon i alle htc-telefonene som slår av skjermen når du legger tlf inntil øret.

Det er en sensor oppe i hjørnet.

Bare å trykk på menu-tasten så kommer skjermen tilbake igjen. Det er laget for å spare batteri mens du snakker. Trenger jo ikke lyset da.

Selvsagt skal du ikke sende telf inn når det ikke er noe feil med den. Funksjonen kan enkelt slås av i settings.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei det er en innebygget funksjon i alle htc-telefonene som slår av skjermen når du legger tlf inntil øret.

Bare å trykk på menu-tasten så kommer skjermen tilbake igjen. Det er laget for å spare batteri mens du snakker. Trenger jo ikke lyset da.

Selvsagt skal du ikke sende telf inn når det ikke er noe feil med den. Funksjonen kan enkelt slås av i settings.

Er fullt klar over det, men tror du har misforstådd litt. Bildet kommer jo ikke tilbake uansett hva jeg trykker på :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er fullt klar over det, men tror du har misforstådd litt. Bildet kommer jo ikke tilbake uansett hva jeg trykker på :p

Ganske sikker på at problemet er støv på proximity sensoren.

Blås med trykkluft langs skjermkanten til venster om htc logoen.

Fjern dekslet og blås fra baksiden i samme hjørne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...