Gå til innhold

ny PC, max 12000- helst minde. er dette oppsette bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fant du ikke hovedkort som var lik det du valgte , men uten intern skjermkort og til en lit lavere pris ?

jeg forstår deg god hvis du har satt kravene men må ta enkelt ting med på kjøpet

uhm nei, jeg fant det ikke ... så blir vel det litt dyrere :dontgetit:

Lenke til kommentar

nå som prosessoren og harddisken er utsolgt, hvor lang tid pleier det å ta før de får det inn igjen?

det er lit usikkert . ikke en gang komplett vet det helt sikkert

men hvis du venter til i morgen så er infoen der sikker oppdatert.

jeg måte vente nesten en uke ekstra (en liten justering av bekreftet dato ) på 2 små overganger før de fikk dem inn ( for et halvt år siden).

• Liker 1
Lenke til kommentar

men det går greit å bestille selv om det er utsolgt?

og når det står "Lagerstatus: Ikke på lager. 190 stk. 8.jul.2010 (Ubekreftet dato)" hva vil det si? (skjøner jo at de ikke har den på lager, men ?)

Endret av www1
Lenke til kommentar

men det går greit å bestille selv om det er utsolgt?

og når det står "Lagerstatus: Ikke på lager. 190 stk. 8.jul.2010 (Ubekreftet dato)" hva vil det si? (skjøner jo at de ikke har den på lager, men ?)

det betyr at de regner med at varen er inne da, men mangler en bekreftelse fra leverandøren.

man må nok regne med en liten forsinkelse.

hvis du bestiller så vil varen bli plukket med en gang den kommer inn og man slipper å komme bakerst i køen hvis du venter med bestillingen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

da er delene bestilt og jeg venter i spenning.

Jeg håper virkelig at jeg klarer å bygge den.

Kan du bygge lego kan du bygge pc :p

Bare pass på og ikke brukt makt, de fleste delene glir stort sett enkelt og greitt inn, men på RAM og skjermkort må du presse litt

Lenke til kommentar

Dyrekjøpte tips: Ikke bruk ullsokker, utlign spenningspotensialet jevning (ta på kabinettet), ikke mist skrujern i hytt og pine, og hold Colaen langt vekke fra monteringsområdet. Ha en pc i nærheten så du kan logge på hw.no og spørre hvis du lurer på noe.

Lenke til kommentar

det er noen tilkoblinger mellom kabinettet og hovedkortet som kan våre lit kronglete å nå hvis du har store fingere.

her er det en fordel om du bruker en pinsett el.l.

hvis det er mulig så kan det også være en fordel å feste kablene på en komponer før den festes eller monteres .

f.eks strømkabelen på skjermkortet

enkelte hovedkort har med en liten overgang så gjør det letter å se hva som skal kobles til de forskjellige pinnene (pwr.svitsh, reset,Hardisk.lys...)

og ikke minst studer hovedkortet nøye så du faktisk får med deg hvor alle tilkoblingene er

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...