Trident- Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Setter pris på om du kan legge inn en post om hva du faktisk bestilte, og hvordan det fungerte. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 fant du ikke hovedkort som var lik det du valgte , men uten intern skjermkort og til en lit lavere pris ? jeg forstår deg god hvis du har satt kravene men må ta enkelt ting med på kjøpet uhm nei, jeg fant det ikke ... så blir vel det litt dyrere Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 nå som prosessoren og harddisken er utsolgt, hvor lang tid pleier det å ta før de får det inn igjen? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 nå som prosessoren og harddisken er utsolgt, hvor lang tid pleier det å ta før de får det inn igjen? det er lit usikkert . ikke en gang komplett vet det helt sikkert men hvis du venter til i morgen så er infoen der sikker oppdatert. jeg måte vente nesten en uke ekstra (en liten justering av bekreftet dato ) på 2 små overganger før de fikk dem inn ( for et halvt år siden). 1 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) men det går greit å bestille selv om det er utsolgt? og når det står "Lagerstatus: Ikke på lager. 190 stk. 8.jul.2010 (Ubekreftet dato)" hva vil det si? (skjøner jo at de ikke har den på lager, men ?) Endret 11. juli 2010 av www1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 men det går greit å bestille selv om det er utsolgt? og når det står "Lagerstatus: Ikke på lager. 190 stk. 8.jul.2010 (Ubekreftet dato)" hva vil det si? (skjøner jo at de ikke har den på lager, men ?) det betyr at de regner med at varen er inne da, men mangler en bekreftelse fra leverandøren. man må nok regne med en liten forsinkelse. hvis du bestiller så vil varen bli plukket med en gang den kommer inn og man slipper å komme bakerst i køen hvis du venter med bestillingen 1 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 hovedkort http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=585672 prosessor http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=584608 prosessor kjøler http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=581326 hvordan ser jeg om kjøleren passer? jeg fant ikke ut det... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) det er bare å se på beskrivelsen av prosessor og kjøler : Kompatibel prosessorsokkel Socket AM3 Kompatibilitet Socket 775, Socket 1156, Socket AM2, Socket AM2+, Socket 1366, Socket AM3 Endret 11. juli 2010 av den andre elgen 1 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 da er delene bestilt og jeg venter i spenning. Jeg håper virkelig at jeg klarer å bygge den. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvilken butikk bestilte du fra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 da er delene bestilt og jeg venter i spenning. Jeg håper virkelig at jeg klarer å bygge den. Kan du bygge lego kan du bygge pc Bare pass på og ikke brukt makt, de fleste delene glir stort sett enkelt og greitt inn, men på RAM og skjermkort må du presse litt Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) hvis du har bytte enkelte av komponentene selv før så skulle det ikke være noe problem. husk bare å være tålmodig og ta den tiden du trenger. hvis du fortsatt er usikker så kan denne guiden være til hjelp Endret 12. juli 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 har aldri rørt innmaten til en PC før. har lest den guiden mins 2 ganger grundig. takker for all hjelp sier i fra vis det er noe mer. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Dyrekjøpte tips: Ikke bruk ullsokker, utlign spenningspotensialet jevning (ta på kabinettet), ikke mist skrujern i hytt og pine, og hold Colaen langt vekke fra monteringsområdet. Ha en pc i nærheten så du kan logge på hw.no og spørre hvis du lurer på noe. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Hva slags verktøy trenger jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Skrujern. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) det er noen tilkoblinger mellom kabinettet og hovedkortet som kan våre lit kronglete å nå hvis du har store fingere. her er det en fordel om du bruker en pinsett el.l. hvis det er mulig så kan det også være en fordel å feste kablene på en komponer før den festes eller monteres . f.eks strømkabelen på skjermkortet enkelte hovedkort har med en liten overgang så gjør det letter å se hva som skal kobles til de forskjellige pinnene (pwr.svitsh, reset,Hardisk.lys...) og ikke minst studer hovedkortet nøye så du faktisk får med deg hvor alle tilkoblingene er Endret 13. juli 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
;_; Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Husk å sette på I/O plata før du setter inn hovedkortet, glemte den selv når jeg oppgraderte HW-en + kabinettet Lenke til kommentar
;_; Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Input/output (der du plugger inn skjermkabler, USB, lyd osv på baksiden av kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå