GtHoo Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 jeg skal bygge en PC selv og lurte på om dette oppsette er bra? lenke jeg har alerede fått hjelp fra en som lagde oppsette, men jeg luerer på hva dere andre syntes? den skal takle cod mw2 på full grafikk. vil alle delene passe sammen? er det nok kjølking? vil denne PCen bråke mye? noen tips? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg kan ikke finne det hovedkortet på kompabilitetslista til Corsair i det hele tatt, M4A89GTD Pro ligger der men det er jo ikke det samme kortet. 1 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 det vil si at vi ikke vet om de passer sammen? jeg har ikke så mye peiling, dette er første gangen jeg skal bygge en selv :!: Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Mac tror ikke det du. man kan vel ikke bygge en mac selv, og en mac er ikke det beste for gaming. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) det vil si at vi ikke vet om de passer sammen? jeg har ikke så mye peiling, dette er første gangen jeg skal bygge en selv :!: Jeg er litt usikker på om det passer sammen ja, men siden dette er den første maskinen du bygger så er du vel ikke låst til det hovedkortet antar jeg så da kunne man ta en modell som det er lettere og finne memory til. Endret 5. juni 2010 av vidarkri 1 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 jeg er veldig åpen for forslag. Det er ikke jeg som har valgt alt i handlekurven, det er bare det at jeg fikk veldig mye hjelp med den, pga det at jeg ikke kan noe. måle mitt får PCen jeg skal bygge er at cod mw2 klarer full grafikk LETT Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hvis man også ønsker å lære litt så anbefaler jeg å lese litt tester på hardwaren man ønsker. www.tomshardware.com er ett godt sted å finne tester på hovedkort,cpu og skjermkort bl.a. Eller man behøver jo ikke gå lenger enn www.hardware.no for å finne gode tester på hardware. Det finnes også massevis med ferdige oppsett på dette forumet som er veldig bra. Det er ofte ikke noe poeng i å finne opp hjulet på nytt. 1 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 bump det eneste jeg luerer på nå er om delene passer sammen ? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Her har du en annen variant av det hovedkortet som jeg kan verifisere minnet til. Legger ved 2 varianter minne som begge ligger på kompabilitetslista til Corsair for det kortet. ASUS M4A89GTD PRO/USB3, Socket-AM3 AMD 890GX+SB850, ATX, DDR3 , 6xSATA 6Gb, USB3.0, HDMI, GbLAN, 2xPCI-Ex(2.0)x16 Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL8 Kit w/2x 2GB XMS3 modules, CL8-8-8-24, for Core i5 and i7, 1.65V, Intel XMP, eller Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 4GB CL9 Kit w/2x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, 1.5V, for Intel and AMD, 240pin 1 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 så du ambefaler at jeg bytter minne og hovedkort til det du liket til? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 For å unngå kompabilitetsproblemer så ja, jeg anbefaler at du bytter til noe som er garantert å funke. Livet er for kort til å irritere seg over minnefeil. 1 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 da er den "nye" handle listen oppdatert. Jeg har lagt til rammen og hovedkortet som Vidarkri har anbefalt. Nå lurer jeg på om det er noe jeg har glemt, eller noe som ikke passer. er redd når jeg bruker sparepenger på ny "gaming-pc". Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) ops, glemte å legge til de nye handlelisten ... ny handleliste er det noe jeg mangler? ser den grei ut? passer alle delene eller kommer jeg til å få noen feil? tussen takk for all hjelp Endret 12. juni 2010 av www1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ser bra ut, eneste jeg kan pirke på er kabinettet Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 hva er galt med det? er det for lite? (eller mener du bare at det er stygt å se på? Jeg vil ikke gi så mye for kabinette vis det ikke har noe å si på ytelsen.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det er bare det at jeg syns det er stygt Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) ok, bare så dere vet det. Jeg spør ikke om delene er stygge, men om de passer sammen og fungerer bra til å spille cod mw2 på full grafikk, eller om jeg mangler noen deler. (dette er første PCen jeg bygger selv...) Endret 12. juni 2010 av www1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg kan ikke se noe spesielt på lista di jeg. Det burde være en grei maskin til ditt bruk. 1 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 så da antar jeg at alle deler passer sammen? (sorry at jeg spør om det samme så mye men er jævla redd for å kjøpe deler til 12k som ikke passer.) men når jeg kjøper sånn, følger alle ledninger jeg trenger med eller må jeg kjøpe det også? tussen, tussen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå