Gå til innhold

ny PC, max 12000- helst minde. er dette oppsette bra?

Anbefalte innlegg

jeg skal bygge en PC selv og lurte på om dette oppsette er bra? lenke

jeg har alerede fått hjelp fra en som lagde oppsette, men jeg luerer på hva dere andre syntes?

den skal takle cod mw2 på full grafikk. vil alle delene passe sammen? er det nok kjølking? vil denne PCen bråke mye?

noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det vil si at vi ikke vet om de passer sammen?

jeg har ikke så mye peiling, dette er første gangen jeg skal bygge en selv :!:

Jeg er litt usikker på om det passer sammen ja, men siden dette er den første maskinen du bygger så er du vel ikke låst til det hovedkortet antar jeg så da kunne man ta en modell som det er lettere og finne memory til.

Endret av vidarkri
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg er veldig åpen for forslag. Det er ikke jeg som har valgt alt i handlekurven, det er bare det at jeg fikk veldig mye hjelp med den, pga det at jeg ikke kan noe. måle mitt får PCen jeg skal bygge er at cod mw2 klarer full grafikk LETT :tease:

Lenke til kommentar

Hvis man også ønsker å lære litt så anbefaler jeg å lese litt tester på hardwaren man ønsker. www.tomshardware.com er ett godt sted å finne tester på hovedkort,cpu og skjermkort bl.a.

Eller man behøver jo ikke gå lenger enn www.hardware.no for å finne gode tester på hardware.

Det finnes også massevis med ferdige oppsett på dette forumet som er veldig bra. Det er ofte ikke noe poeng i å finne opp hjulet på nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

da er den "nye" handle listen oppdatert. Jeg har lagt til rammen og hovedkortet som Vidarkri har anbefalt. Nå lurer jeg på om det er noe jeg har glemt, eller noe som ikke passer. er redd når jeg bruker sparepenger på ny "gaming-pc".

Lenke til kommentar

ok, bare så dere vet det. Jeg spør ikke om delene er stygge, men om de passer sammen og fungerer bra til å spille cod mw2 på full grafikk, eller om jeg mangler noen deler.

(dette er første PCen jeg bygger selv...)

Endret av www1
Lenke til kommentar

så da antar jeg at alle deler passer sammen? (sorry at jeg spør om det samme så mye men er jævla redd for å kjøpe deler til 12k som ikke passer.)

men når jeg kjøper sånn, følger alle ledninger jeg trenger med eller må jeg kjøpe det også?

tussen, tussen takk for all hjelp! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...