Godo_PPL Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har et rart problem med et KD7-RAID hk, maskinen rebooter selv i windows Har problemet både i Xp og 98 (oftere i 98..) Problemet kommer spesielt etter at jeg har avsluttet et spill eller en benchmark, virker som at den kræsjer når prosessoren skal kjøle seg ned i idle. Jeg hadde ikke problemet før med min Athlon1200 på dette hk, men når jeg satte inn 2600+ og samtidig oppgraderte til DN biosen fikk jeg dette problemet. har testet på 266FSB og 333FSB samme problemet uansett. Strømforsyningen er på 360w og skal være stor nok (har 12,05v på +12V) Tror kanskje det har noe med "CPU Disconnect Function" settingen i BIOS, husker at på KT7A-RAID kortet så hadde jeg det samme problemet, og det var på grunn av en lignende setting i biosen (maskinen kræsjet når den skulle i idle etter hard jobbing).. lurer på om andre har hatt problemer med DN biosen på dette hk'et, og om evt. løsninger... btw. Det har ikke kommet noen nyere bios å oppgradere med enda... Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvor fant du den biosen ? Har også KD7-R og skal oppdaterebiosen. Måtte du flashe fra diskett ? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvor fant du den biosen ?Har også KD7-R og skal oppdaterebiosen. Måtte du flashe fra diskett ? Her ...der står også hvordan oppdatere. . Lenke til kommentar
Godo_PPL Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Er det noen andre der ute med 2600+ og DN biosen på et KD7-RAID kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå