Gå til innhold

Støynivå på vifter i Lian LI PC6083

blackops

Anbefalte innlegg

Eg har eit kabinett Lian Li PC6083 der det var inkludert 4 vifter (informasjonen som fulgte med seier bare cooling fans...).

Det eg lurer på er om nokon veit kva desibel desse viftene går på? Eventuelt kva type?

Er lei av susinga (sover mindre enn 2 meter fra pcen...) kunne vert greit å laste ned om natta :)

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er samme vifter som sitter i mitt Lian Li kabinett er de ikke særlig stillegående. De 2 innsugsviftene foran kan jo reguleres og på lav kan du knapt høre dem, derimot den bak og i toppen bør du evt. vurdere viftestyring på hvis du vil ha den stillegående... db er litt vanskelig å anslå men jeg tipper et sted rundt 30db. Var en fryd for øre dagen rehobus'en min kom i posten :)

Lenke til kommentar

Jeg har 6085B, og jeg bytta ut alle de fire viftene i dette kabinettet med stillegående Papst vifter (12db). Disse flytter litt mindre luft, men har et atskillig lavere støynivå. Jeg skaffet meg i tillegg en Vantec Nexus Fancontroller til ytterligere justering. Meget behagelig støynivå, og allikevel god luftgjennomstrømming i kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...