Glasgrekar Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Noen som vet hvor mye ns minne dette kortet har? Det stod ikke noe på Creative sine nettsider. Kanskje jeg overså noe. Men men... Hjelp er det sikkert å få her. Er dette et godt kort? Jeg kan få kjøpe det for, eller jeg har så og si kjøpt det for 2500kr. Håper ikke dette var et dumt kjøp. Noen synspunkter på dette kortet og mitt kjøp? Ikke så mye erfaring med skjermkort. Har bare hørt at Creative skal være bra. Lett å få oppdaterte drivere til og slikt. Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Quote: On 2002-01-30 01:19, Glasgrekar skrev:Noen som vet hvor mye ns minne dette kortet har? Det stod ikke noe på Creative sine nettsider. Kanskje jeg overså noe. Men men... Hjelp er det sikkert å få her.Er dette et godt kort? Jeg kan få kjøpe det for, eller jeg har så og si kjøpt det for 2500kr. Håper ikke dette var et dumt kjøp. Noen synspunkter på dette kortet og mitt kjøp? Ikke så mye erfaring med skjermkort. Har bare hørt at Creative skal være bra. Lett å få oppdaterte drivere til og slikt. Jeg har ikke testet Creative kort siden GeFroce2, men jeg tror det er bedre valg en Creative som f eks. Gainward. Om du ikke betaler mere en 2500,- for det kan det være verd å kjøpe. Jeg tror det beste er å bruke ref.drivere fra Nvidia og ikke Creative sine "combo" drivere som innholder mye "tull". Lenke til kommentar
cpy Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 GF3 Ti500 for 2500,- er kjempebillig..... den har 3,8 ns(tror jeg,husker ikke eksakt) som alle andre Ti 500 har uansett merke............ cpy P4 G3 TI500 512 RAM Lenke til kommentar
Shroomer Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 2500 for et Ti500 kort er veldig bra. Creative har som regel veldig bra kort. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Har selv samme kort (kjøpt for 2200kr :smile:), er veldig fornøyd. Jeg driver ikke med overklokking så jeg har ikke peiling på minne hastighet, men jeg tror de holder seg til referanse kortet fra Nvidia som skal ha 3.8ns. Telcontar Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Takker for alle svar. Kjekt å vite at det er et bra kort. :smile: :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå