Amyrlin Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 I denne artikkelen -> "Tre grep som forbedrer Sony Ericsson X10 Mini" står det at man kan aktivere et fulltastatur på Sony Ericsson x10mini. Men, det går ikke på min. Noen som kan forklare trinn for trinn? Jeg finner ikke noe som heter Skandinavisk skjermtastatur, og under "Inndatametode" har jeg bare ett valg "standard". Lenke til kommentar
total Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det står ikke i artikkelen at du først må laste ned appen scandinavian keyboard. Dette må du altså gjøre for å kunne finne “Skandinavisk skjermtastatur” i menyen som beskrevet i guiden. Følg deretter guiden Etter 3 år på iphone synes jeg ikke tastaturet var så lite/vanskelig i bruk som andre har gitt uttrykk for. Lenke til kommentar
Amyrlin Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Se der ja! Nå virker det! Det var jo ganske vesentlig å nevne i artikkelen at man må laste ned den først, da. Jaja. Tusen takk! Lenke til kommentar
Ablaze Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Men hvordan få QWERTY'en i liggende modus? Får det ikke til å snu seg slik som på bildet i guiden... Lenke til kommentar
total Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Last ned Handcent SMS. Dette meldingsprogrammet har mye bedre konfigureringsmuligheter og tillater liggende modus Lenke til kommentar
Amyrlin Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg prøvde Handcent, men hvordan skrur man av den innebyggede mldvarsleren? Det blir jo dobbelt opp... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg prøvde Handcent, men hvordan skrur man av den innebyggede mldvarsleren? Det blir jo dobbelt opp... Gå inn i standard meldingsprogrammet som følger med telefonen og inn på settings (sikkert meny-knappen også settings). Der slår du av alt som heter "notifications" så slipper du dobbelt opp med varsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå