Gå til innhold

Trenger HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har satt ned multi til 5 og satte FSB opp til 160Mhz.

Dette funket bra med Sisoft burn-in i en halv time eller no.

Så jeg tenkte vel at det var greit, så jeg skulle bare instalere logitech keyborad program greie. Men det kom bare en feilmelding, så jeg lasta ned på nytt å prøvde igjenn, men det funka ikke. Tenkte at bare Windows hadde klikka litt eller no... Så jeg restarta, når den da skulle begynne å loade windows, fikk jeg bare en feil melding: Missing file /windowssystem32configsystem Try to insert original CD-rom and gå to recovery consol...... Det står ikke hva du skal gjøre i recovery console. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre??? Dette har alerede skjedd 2 ganger å da har jeg formatert og instalert win på nytt. Nå har jeg ikke lyst til det enda en gang så jeg lurer på om noen vet noe jeg kan gjøre i recovery consolen eller no, å jeg ikke må formatere IGJEN???

Som dere kansje forstår er jeg drit lei å DDR320 på RAM som er beregnet for DDR266 er vel ikke så mye :shrug:

Jeg har selvfølgelig prøvd å gå tilbake til originalt oppsett og resatt BIOS før jeg formaterte men det hjelper ikke.

PLEASE hvis noen kan hjelpe meg så svar.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det var litt dumt å sette ned multiplier til 5. Siden xp 2200+ ikke kan ha multiplier lavere enn 13 uten modifisering så har du bootet med multiplier på xx (er ikke sikker, men hvertfall ikke 5). Mulig at det rett og slett har tatt knekken på den, men merkelig at du fikk kjørt burn-in så lenge :roll:

Btw: du trenger ikke bumpe tråden etter bare noen timer :grumpy:

Lenke til kommentar

Sorry for *bumpen*med er litt utholdmodig. Vil gjerne fikse PCen....

Skjønte ikke helt det du sa med at det ikke var lurt å sett multiplier helt ned til 5 fordi den ikke går laver en 13 uten modifisering :shrug:

Jeg har ikke modifisert den, ikke gjort noe fysikst med den i det hele tatt.

Har allerede gjort dette 2 ganger nå, satte den alt får høyt første gangen, men var jo overbevist at den funka på 160Mhz FSB nå. Det funker sikkert når jeg formaterer igjen siden det var samma feilmeldinga jeg fikk de 2 andre gangene også. Lurer bare på hvordan jeg kan få boota uten å måtte formater.

Lenke til kommentar

Hvis du har mukighet til å prøve en annen prosessor vil jeg absolutt anbefale det, da jeg mistenker den. Når det gjelder det med multiplier så les dette. Der står det meste. Kommer du inn i safemoda da? Ellers kan du prøve å reparere xp. Boot fra cdn og velg repair eller noe.

Lenke til kommentar

Har lest det før og leste det igjenn nå, hva skulle det hjulpet med??

Kommer ikke inn til den greia hvor du kan velge å boote i safe mode.

Har seff boota med CDen. Men hva f*** skal jeg gjøre i recovery consolen da?? Har prøvd å rebuilde boot sector men det funker fortsatt ikke :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...