Trondster Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det interessante med artikkelen er fjernstyringen hele veien igjennom - fra kamerahus, WiFi-grep, routing og fjernstyring på laptop, ipad eller hva han nå brukte. Kan anti-Apple-trollene gå et annet sted? Ellers er rapporter om iPad i felten interessant for oss fotointeresserte - brukervennlighet i felten betyr faktisk en hel del. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det interessante med artikkelen er fjernstyringen hele veien igjennom - fra kamerahus, WiFi-grep, routing og fjernstyring på laptop, ipad eller hva han nå brukte. Kan anti-Apple-trollene gå et annet sted? Ellers er rapporter om iPad i felten interessant for oss fotointeresserte applefanboys - brukervennlighet i felten betyr faktisk en hel del. Fixed. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 ...Trondster er da ikke akkurat det man kan kalle applefanboy, iallefall ikke utifra andre posts på fotoforumet. Tror du må finne deg en annen artikkel å trolle. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 bla bla bla bla bla... who the fukc cares.. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 I tillegg til det åpenbarte "åja, så en ipad har en nettleser, så fantastisk!" så var min første innskytelse "hvorfor?". Men i og med det var en Reuters-fotograf antar jeg han bare bryr seg om jobben sin og ikke om å være til stede og se oppskytinger. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ellers er rapporter om iPad i felten interessant for oss fotointeresserte - brukervennlighet i felten betyr faktisk en hel del. Rapporter om fornuftige bruksområder til iPad er uansett interessant Hvordan fungerer skjermen til iPad i direkte solskinn, sammenlignet med den typiske laptop? Laptop ute i felten er jo fort et problem pga. lyset. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det mest imponerende jeg har sett av iPad i felten er bælkjapp og brukervennlig lesing av RAW-filer: http://www.youtube.com/watch?v=MtakAEDeW-Y&fmt=18 Det er provoserende at det der ser kjappere ut enn jeg ser mine egne RAW-filer min ganske så nye leet gamer-maskin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg