Gå til innhold

Arsenal's drakt tråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde det travelt igår så fikk ikke mye tid på dataen :p

Men ja, årets hjemmedrakt var utrolig bra :love: Skikkelig Arsenal style. Den fortjener et seriegull bundet til seg :)

Trodde ikke drakta ble lansert før slutten av Juli, så jeg fikk meg en god overaskelse igår når jeg surfa litt på nettet :D

Er egentlig veldig fornøyd med årets Arsenal drakter :)

Go Gunners!

Endret av andre3028
Lenke til kommentar

Hmm, virker som det er bare meg som ikke er noe stor fan av årets drakter? For meg som starta å se Arsenal på tv i 2005 så er ikke dette noe drakt jeg kjenner meg igjen i.

Men når de først skulle velge retro-looking hjemmedrakter, så burde de ha valg keeperdrakt i samme stil

newkit10.jpg

Men jeg får satse på at jeg liker draktene mere utover sesongen :)

Lenke til kommentar

Stizzen, at du ikke kjenner deg igjen i den er nettopp fordi, som du sier, at du begynte å se Arsenal i 2005. Arsenal har jo en lang historie, og det er de fargene som kjennetegner den typiske Arsenaldrakten.

Edit: Jeg er forøvrig enig i at sokkene kunne vært røde..

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Misforstå meg rett, jeg er fult klar over at dette er en drakt med historie (selvfølgelig også fargene), men det er rett og slett bare ett eller annet som jeg synes er feil, men kan liksom ikke sette fingeren på det :hmm:

Håper (for min skyld) at jeg synes de ser bedre ut på tv'n/på ekte enn på bildene nå :)

Bortedrakta er egentlig ganske fin, har bare litt feil gulfarge (gud hvor jeg er kresen :ohmy: )

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Så ikke bra ut med hvite sokker, men ellers likte jeg hjemmedrakten godt. Bortedrakten minner meg om Watford, og falt ikke spesielt godt i smak. Keeperdrakten var grusom.

Forøvrig er min definitive favoritt hjemmedrakten fra 04.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...