Gå til innhold

Windows vista home premium 32bit

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har Windows vista home premium (32bit) OS og har litt problemer.

Når jeg installerer spill så blir det ikke lagret noe på skrivebordet.

Når jeg har satt i CD/DVD'en så leser den av men ingen ting skjer... Jeg kan se at windows har oppdaget CD/DVD'en i "min datamaskin". Dette skjer bare med noen spill forde om de skal kunnes installeres på vista. Noen programmer vil heller ikke legges inn på skrivebordet, fordet om jeg velger at det skal legges inn på skrivebordet etter installasjon!

Også kommer ikke spillene/programmene inn på "start". Og om jeg skal starte et spill uten CD/DVD så må jeg helt inn og lete der jeg har installert spillet/programmet...

Detter har startet etter jeg formaterte til vista (Forgie OS xp). Har også fått en haug med andre tull problemer og funksjoner som ikke vil fungere.

Er vista virkelig så dårlig som folk sier det er, eller er jeg bare uheldig ?

På tide med en formatering/oppgradering til windows 7 ser det ut som.

Forslag til hva som kan være galt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet ditt ser ut til å være at autokjør ikke er på, samt at du ikke får hurtig ikonene på desktop.

Vista er ikke så dårlig som folk sier.. Vista fikk bare et dårlig rykte i starten fordi det manglet drivere fra 3parts produsenter av alt fra skrivere til mobiler ikke var laget eller fungerte, samt at folk på en merkelig måte fikk raserianfall fordi Vista brukte 3-400MB mer RAM en XP...

Men uansett kan jeg anbefale Windows 7. Absolutt verdt pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...