MeSs Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hva er Expansion Bay på PS2 til?? MeSs Lenke til kommentar
Agres Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Expanison Bay er den åpningen du åpne opp bak på din ps2. Det er der du kan sette inn eventuelt nye enheter i din konsoll (les: nettverksadapter, harddisk osv.) Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Kan man bruke harddisk istedenfor memory card?? MeSs Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Kan jo bruke den til å smugle ting i på flyplassen? Jeg fikk ta med PlayStationen i en pose på flyet, ingen som sa noe på det... edit: hmm, så en liten skrivefeil nå som alle bjynte å quote den, FLYET heter det... Lenke til kommentar
Agres Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Kan jo bruke den til å smugle ting i på flyplassen? Jeg fikk ta med PlayStationen i en pose på fyet, ingen som sa noe på det... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Kan jo bruke den til å smugle ting i på flyplassen? Jeg fikk ta med PlayStationen i en pose på fyet, ingen som sa noe på det... luringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå