Gå til innhold

"råkka" solbriller til en human pris


Anbefalte innlegg

heisann!

 

jeg har nå gått lei av å myse hver jævla sommer fordi jeg ikke gidder å kjøpe solbriller og capsen jeg har brukt som unnskyldning er for jævlig til å bruke noe lengre :p

 

så nå er jeg ute etter et par solbriller, jeg har en litt casual men også litt råkka stil, ikke emo men ikke langhåra metalviking heller liksom.

 

går mye i svart men spriter det opp med litt farger, enten i ei skjorte (går mye i "tømmermanskjorter" om dere forstår hva jeg mener og gjerne litt fargerike) sånn ellers så er jeg litt casual i klesveien men ikke "joggebuksecasual liksom"

 

og ja jeg ser da etter et par solbriller som er litt råkka men trenger kanskje ikke å være pilotbriller da jeg syns alle går i de, jeg er også veldig langsynt så de må dekke synsfeltet bra slik at ikke innfatninga er for mye inne i synsfeltet da jeg blir helt idiot i øynene av det. har også ganske langt ansikt så må tenke litt på det.

 

pris? nå har jeg ikke peiling på hvor mye jeg må ut med for et par greie briller men om det er mulig rundt 500 lappen eventuelt oppe i 7-800kr om jeg "må".

 

og ja de må være behagelige

 

kort oppsummert:

 

pris: 500-800

må passe langt ansikt

store glass

litt råkka

polariserte glass?

 

-weebl :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, når du sier at du er ute etter noen "råkka" solbriller tenker jeg automatisk på disse tynne sportsbrillene. De er utrolig nok er veldig populære blant folk som er glad i svartmetall. Styr unna dem med all kraft! Det ser helt retarted ut å bruke den type briller (eneste unntaket er selvfølgelig om du er ute på sykkeltur eller lignende). Hater de brillene

 

Illustrasjon:

solbriller_gul.jpg

Om jeg var deg ville jeg bare gått på H&M og kjøpt noen billige shades (rundt 80kr). Slipper å være så forsiktig og er null stress om man mister dem. Er bare å kjøpe nye til en billig penge! Dessuten er det praktisk siden du er en litt "råkka" type som mest sannsynlig need to rock out en gang i blant :)

 

e:leif

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...