Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil bli kjent med jente

Gjest Gutt 18

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 18

Hei, er en 18 år gammel gutt som har begynt å like ei jente. Jeg kjenner hu ikke, men korpset mitt spiller sammen med korpset hennes og vi skal på korpstur sammen. Er ikke sikker hvor gammel hun er, tipper hun ihvatfall går i 10. klasse og jeg vet ikke hva hun heter. Men jeg tenker på henne nesten hele tiden og hun er ei jente jeg kunne blitt forelska i. Siden vi skal på korpstur sammen så håper jeg at jeg kan bli kjent med henne på turen å bli venner (Og etterhvert kjærester? :new_woot: )Men har et problem, er så sjenert å tørr ikke gå bort å snakke med hun :(

Har dere noen tips til meg?

Denne turen er den eneste sjansen jeg har!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du ikke tør å gå bort og snakke med henne, så er det ikke noe mer å gjøre med saken. du må nesten bare gå og snakke med henne.. men er det ubehagelig for deg, så er det ikke noe vits. man skal ikke tvinge seg selv til å bli kjent med noen/bli sammen med noen.

Lenke til kommentar

Okey.. Du har en sjangs som du sier. Du har kun en sjangs, tenk på det. Skal du virkelig blowe den sjangsen du har til å bli kjent med hun? Nå vet jeg ikke hvortid korpsturen er, men å bli kvitt sjenerten er en langvarig prossess og ikke noe som skjer over natten. Du må nok bare tenke postivt, klø deg i balla og ta et godt nakkegrep og dra deg bort ditt og prøve å få ut noen ord.

Prøv å få øyenkontakt med hun på turen. Er hun like interesert som deg å holde kontakten med øyenene, vet du ivhertfall at hun er interesert. Da er trinn 1 ferdig, trinn 2 ordner underbevisthetehn selv (kroppspråk, tonenivå, herme av kroppspråk osv), trinn 3 blir å simpeltalt å gå bort til personen begynne å parte.

Start med et hei og et smil. Du vil raskt få det samme tilbake, nå blir bare utfordringen å finne ut av hva du skal si.. Men du får finne ut av det når du er der borte.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Hei, er en 18 år gammel gutt som har begynt å like ei jente. Jeg kjenner hu ikke, men korpset mitt spiller sammen med korpset hennes og vi skal på korpstur sammen. Er ikke sikker hvor gammel hun er, tipper hun ihvatfall går i 10. klasse og jeg vet ikke hva hun heter. Men jeg tenker på henne nesten hele tiden og hun er ei jente jeg kunne blitt forelska i. Siden vi skal på korpstur sammen så håper jeg at jeg kan bli kjent med henne på turen å bli venner (Og etterhvert kjærester? :new_woot: )Men har et problem, er så sjenert å tørr ikke gå bort å snakke med hun :(

Har dere noen tips til meg?

Denne turen er den eneste sjansen jeg har!

Hvordan kan du like en jente du aldri har snakket med? Du vet ikke en gang om det er noe kjemi mellom dere.

Uansett, du har en hel korpstur til å bli kjent med henne. Jeg antar at de lar dere gjøre hva dere vil om kvelden. Da er det enkelt, stikk bort til henne, eller den gruppen hun er sammen med og begynn å prat og bli kjent med de som er i gruppen.

Bussen er også en annen mulighet til å bli kjent med henne. Prøv å sette deg i et sete nærheten av henne. Så introduserer du deg til de rundt deg.

Å spille fotball med henne for å bli kjent er heller ikke en dum ide.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18

Jeg har godfølesen nå :cool: Håper og tror at jeg skal få kontakt med henne og bli kjent med hun. Ihvatfall hvis jeg for spillt fotball med hu :innocent::)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Og plutselig ble du ett år yngre? ...

Men er vel ganske enkelt fordi du ikke gikk bort til henne og åpnet munnen en eneste gang? Det er faktisk ikke så veldig vanskelig, du må bare øve deg. Skritt èn er å lære seg at det ikke spiller noen rolle hvilket kjønn personen foran deg har, for det gjør det virkelig ikke. Med en gang du begynner å tenke at nå må jeg snakke annerledes enn det jeg pleier, eller nå må jeg være vittig/morsom, funker det simpelthen ikke. Du må bare slappe av, og venne deg til å snakke med jenter ved å ta det gradvis. Og det gjør du best ved å lære deg å snakke med alle, oppsøk samtaler, og tilslutt vil ikke kjønn eller hvem ha noen betydning. Det hele sitter i hodet og har en sammenheng med hva en er vant til

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...