Gjest 15G Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg har nettopp fylt 15 år og har lyst å ha det litt gøy i helgene. Problemet er at jeg går på en veldig liten skole med få elever, og de nærmeste av vennene vet ikke om så mange fester. De er mer som "hjemme fest med 2-3 personer" noen ganger i året. Har liksom aldri hørt om store fester i by området med mange jenter. Kjenner heler ikke så veldig mange, men har ikke noe problem ved å bli kjent med folk. Hvordan skal gå fram for å bli med i fester? Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 folk på din alder er ikke gamle nok til å kjøpe alkohol engang.. så lykke til. jeg dro på fester da jeg var på din alder da, men det var alltid med den samme gjengen.. ellers var det ikke så mange andre fester å dra på.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 1. Vent til du hører om en fest. 2. Dra på festen. Det er ikke noe værre Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Selv var jeg nesten ikke på fester fram til sommeren før 10. da det ikke var så mange av dem. Om et år vil nok festing bli mer vanlig skal du se . Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Bli kjent med nye personer og arranger en fest hos deg. Slik får du deg kontakter som liker å feste. Etter hvert kan det hende at de inviterer deg, og da er du med i miljøet Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det som gjorde at jeg selv ble invitert til fester (er selv 15), var at jeg gjennom noen venner fikk kontakt med folk på andre skoler, og gjennom fotballen møtte jeg en rekke nye gutter som jeg ble godt kjent med og hang med på fritiden. Dette gjorde iallefall at jeg fikk en mye bredere vennekrets, og ble invitert med på mange fester, hvor jeg igjen ble kjent med nye folk og en del eldre folk. Hvis du har noen fritidsinteresser så kan dette hjelpe deg langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå