Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Varig effekt ved penispumpe?

Anbefalte innlegg

God kveld. Kommer over noe gøy på nettet, www.bathmate.no , en ny ikke-elektrisk vaakumpumpe som visstnok gir helt "fantastiske resultater". Ifølge kalkulatoren der vil dølla mi øke med rundt 40% på en 12 måneders periode. Selvfølgelig bare tull, men jeg regner med at den fungerer som en pumpe skal. De lover jo også en permanent effekt om man bruker den jevnt lenge nok, men alt jeg har funnet av googling sier at det kan vare rundt en uke, men at om man slutter å bruke den vil effekten forsvinne.

Det jeg lurer på er, om det de lover hadde vært sant og pikken hadde økt såpass mye i størrelse, og jeg ville holde på med dette i si et år, vil ikke endringen bli permanent av seg selv? Det virker litt rart at den da plutselig skal gå tilbake til sin gamle størrelse, man har jo sakte men sikkert utvidet de svampfibrene som gjør at man har plass til mer blod? Opplys meg!

Og spar meg for en sånn "vær glad for kroppen du fikk av gud", dette er kun på moro ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg kun min avdøde brors utsagn som støtter dette men man kan visstnok få nerveskader ved bruk av slik pumpe. Han kjente en som hadde klart å ødelegge funksjonen på utstyret sitt pga overdreven bruk av penis pumpe. Men som sagt jeg aner ikke om dette medfører riktighet.

Lenke til kommentar

Vel, ja. Feil bruk kan selvfølgelig medføre skader, men det blir litt uvesentlig, hvorfor må man absolutt bruke den på feil? I tillegg er det litt betryggende at den ikke fungerer som en støvsuger som lager vakuum(som jeg tror er den vanlige prosedyren), men istedet at du kontrollerer det manuelt med å klemme ut litt vann, også bare slippe opp trykket når du vil den skal slippe.

Det jeg egentlig lurer på er bare om noen har prøvd å holde på med dette i rundt et år, hva slags resultater man har fått? Hvis det også er sånn at man kan gjøre dette to ganger i uka ~15 minutter hver gang og dermed ha en kuk som alltid er litt større (i tillegg til økt potens, det er vel en av effektene ved pumpe), så er jo det faktisk verdt det? Kan gjøre det mens man tar en lang dusj eller et bad..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...