Juggel Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Dette synes jeg bare er for dumt. Det er snakk om å være et snev av profesjonell på jobben. Hadde jeg jobbet med henne, hadde jeg ikke brydd meg en dritt. Jada, som menn flest hadde jeg nok myst litt når når ho hadde gått forbi, men det hindrer da på ingen måte arbeidet. Jeg har også jobbet som badevakt og har sett endel dristige klesplagg på damer som liker å vise seg, men jeg kan da ikke sitte med en halvfeit for det. Som andre sier så må det gå an å skaffe seg litt selvkontroll. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg har slettet en liten OT diskusjon mellom to brukere fordi de gikk litt amok med siteringen. Det er unødvendig å sitere i det hele tatt hvis man svarer på forrige post. Slikt kan man også ta på PM. Dette har strengt tatt ikke noe i medie-kategorien å gjøre heller, så jeg flytter den til Oppslagstavlen. Geir Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hu var jo ikke fin engang. Sikkert grunnet inkompetanse. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Bullshit. Hu var jævlig fin, fy faen for noen tits. Trist tho, chicks på jobben gjør jo dagen bare kortere. Greit å ha noe du kan hvile øynene på under en hard arbeidsdag. Endret 5. juni 2010 av Muffinss 1 Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Bullshit. Hu var jævlig fin, fy faen for noen tits. Trist tho, chicks på jobben gjør jo dagen bare kortere. Greit å ha noe du kan hvile øynene på under en hard arbeidsdag. jepp det er jævlig greit! teit og gi henne sparken uansett. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg hadde blitt forført:p Ja men du er muslim. Det du vil frem til er at kvinner kun skal holde seg innendørs. Dersom de må ut bør de i det minste være i følge med to menn til beskyttelse, og da skal hun helst ha et telt rundt kroppen. Det er dette du vil frem til? Skitne skitne religion! Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg hadde blitt forført:p Ja men du er muslim. Det du vil frem til er at kvinner kun skal holde seg innendørs. Dersom de må ut bør de i det minste være i følge med to menn til beskyttelse, og da skal hun helst ha et telt rundt kroppen. Det er dette du vil frem til? Skitne skitne religion! yes..skitne..skitne...eh vent litt Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg hadde blitt forført:p Ja men du er muslim. Det du vil frem til er at kvinner kun skal holde seg innendørs. Dersom de må ut bør de i det minste være i følge med to menn til beskyttelse, og da skal hun helst ha et telt rundt kroppen. Det er dette du vil frem til? Skitne skitne religion! Nei. Jeg er ikke for noe det du nevnte. Jeg er også imot at den kvinnen fikk sparken. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jodda... har en pen dame på jobben... Hindrer det at jeg gjør det jeg skal? Veel, om man kan si at en og annen kaffekopp kan sies å være forrstyrrende så... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Okei. Isåfall mener jeg at hun ene jenta i klassen ikke burde få lov til å sitte slik hun sitter. Hun sitter, så jeg har god utsikt til henne fine store deler. Jeg blir forstyrret av dette. Pc'en min som jeg får ha oppe å gjøre hva jeg vil på forstyrrer meg ikke. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg hadde blitt forført:p Ja men du er muslim. Det du vil frem til er at kvinner kun skal holde seg innendørs. Dersom de må ut bør de i det minste være i følge med to menn til beskyttelse, og da skal hun helst ha et telt rundt kroppen. Det er dette du vil frem til? Skitne skitne religion! Dine følelser om religionen kan du holde for deg selv, eller prate om det på forumet der det passer. OT: Vel damen var ikke stygg, men langt ifra for pen til jobben. Men hvorfor noen av dere drar det så langt som å sitte og søke og lete etter bilder av henne forstår jeg meg desverre ikke på. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg hadde blitt forført:p Ja men du er muslim. Det du vil frem til er at kvinner kun skal holde seg innendørs. Dersom de må ut bør de i det minste være i følge med to menn til beskyttelse, og da skal hun helst ha et telt rundt kroppen. Det er dette du vil frem til? Skitne skitne religion! Dine følelser om religionen kan du holde for deg selv, eller prate om det på forumet der det passer. OT: Vel damen var ikke stygg, men langt ifra for pen til jobben. Men hvorfor noen av dere drar det så langt som å sitte og søke og lete etter bilder av henne forstår jeg meg desverre ikke på. Man blir jo litt nysgjerrig. Eller ? Ville selv sjekke hvor sexy dama var. Fordi det er veldig rart at man får sparken for å være pen... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg synes kvinnen var utrolig godt egnet som blikkfang, såkalt snop for øynene, og jeg ville garantert blitt litt distrahert om hun jobbet på min arbeidsplass. Dog gir det jo ingen rett til å sparke henne fra jobben. Da burde heller alle som ble distrahert, bli sparket. Hun kan jo ikke hjelpe for å ha et godt utseende, og så lenge hun følger passende og lovlig kleskode bryter hun heller ingen regler. Dummeste jeg har hørt på lenge, og så lenge det ikke er noe fundamentalt galt med domstolene i USA bør hun vinne denne saken glatt. Dette minner meg om filmen 300, hvor de vakreste jentene ble tatt til fange og brukt som "orakler", en jobb som medførte seksuelt misbruk i stor grad. Sitat: "Their beauty was their curse." Det samme oppplever denne kvinnen som har mistet jobben, overgrep i jobbsammenheng pga et tiltrekkende ytre. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Synes det er rart at hun ble sparket. Kunne ikke sjefen ha bedt henne om å gå med litt mindre utfordrene klær. Uansett, mennene burde ha klart å kontrolere seg. Ærlig talt! I tilegg, hun er ikke så pen. Hun her er penere I tilegg er ikke slike businessdamer min type. Endret 6. juni 2010 av Camlon Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Dama ser veldig bra ut her da : (og litt for sexy ifølge sjefen) : Tar jeg ikke feil, så sa sjefen hennes at hu må gå med mindre sexy klær. Dama spurte hvorfor de andre kan gå med slike klær, og ikke henne. Sjefen svarte at de andre mennene ikke på de andre.(Fordi de ikke var pene) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hahaha, patetiske menn som ikke får seg noe sikler over ei heit ansatt på jobben, og dama får sparken ... Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Synes det er rart at hun ble sparket. Kunne ikke sjefen ha bedt henne om å gå med litt mindre utfordrene klær. Uansett, mennene burde ha klart å kontrolere seg. Ærlig talt! I tilegg, hun er ikke så pen. Hun her er penere I tilegg er ikke slike businessdamer min type. Jobber hun i banken? I modell bransjen skal du nok se tiltrekende ut. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jobber hun i banken? I modell bransjen skal du nok se tiltrekende ut. Hun hadde en av rollene i Iron Man 2. Hun er ikke en modell. For min del forstår jeg ikke hva som er så spesielt med hun dama som ble sparket. (Ja, jeg har sett alle bildene) Både Scarlett Johansson i filmen, men også svært mange jenter jeg har truffet i det virkelig liv ser bedre ut. Endret 6. juni 2010 av Camlon Lenke til kommentar
Brv Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ha, sparket fordi hun var for sexy? Ha, det dummeste jeg har hørt. Den var da en "forferdlig" god grunn til å sparke henne da, , Endret 6. juni 2010 av Brv Lenke til kommentar
Brv Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) "Det at de generelt er så uattraktive gjør at det ikke spiller noen rolle hva de har på seg." haha, for en kommentar av direktøren, lurer på hva de andre kvinnelig ansatte tenker om dette Endret 6. juni 2010 av Brv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå