megazibit Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Hei, vil overklokke min prosessor. Hvordan gjør jeg det, og hvor skal jeg starte? Trenger en som jeg kan snakke med, å ikke guider fra nettet . Er litt usikker på guider på nette, slik at jeg ikke forstår feil , men SKAL overklokke. :- ) Jeg BER deg, hjelp meg Spec SYSTEM; Windows 7 Ultimate (x64) (build 7600) Install Language: Engelsk (USA) System Locale: Norsk, bokmål (Norge) TOSHIBA Satellite L300 System Serial Number: ** Prosessor; 1,67 gigahertz Intel Core Solo 64 kilobyte primary memory cache 1024 kilobyte secondary memory cache 64-bit ready Multi-core (2 total) Not hyper-threaded Skjerm; Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family [Display adapter] (2x) Generisk PnP-skjerm [Monitor] (15,4"vis) -Trist "Gamer". Endret 4. juni 2010 av megazibit Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Egentlig bare å google din CPU etter overklokking, men husk at du må ha god kjøling. Den CPU viften som var med CPU'en holder ikke. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 overklokke en laptop? bare drit i det du kjøleløsninga i en bærbar pc er ikke sterk nok whatsoever, du vil også tape batteritid og ja nei en laptop er ikke egna for klokking Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Merket ikke at det var en laptop Enig med weebl.. Umulig å overklokke en laptop pga. ikke nokk kjøling og batteritap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå