hartvedten Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Vet ikke helt om metafysikken er det helt passende ordet å bruke men. Har stor respekt for alle former for meninger, enten de er av religiøse, vitenskapelige eller rare. Har dessuten stor misstillit til menneskers framtid, noe jeg ønsker litt diskusjon rundt. Skulle ønske vi kunne få til en skikkelig samtale angående statsfilosofi, ønsker helst ikke at dette blir en venstre - høyre debatt, men en samtale. Er det noen som har under meditasjon, på do, i rus eller i søvnen tenkt ut nye tanker har ivertfall jeg lyst å høre dem. Peace Lenke til kommentar
jalremann Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hva mener du med mistillit i dette tilfellet? Utdypt gjerne hva du vil prate om. Ønsker du å prate om hvordan en fremtidig stat ser ut og hvordan veien dit blir? Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 mistillit som at jeg er veldig negativ til hva som har vært, hva som er og hva jeg tror kommer, en mistillit til oss mennesker. Ja, vil egentlig prøve å få igang en diskusjon på hvordan en kan endre ens virkelighetsoppfatning til det positive. Gjerne også hvordan en kan få hele samfunn til å tenke og handle positivt. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) mistillit som at jeg er veldig negativ til hva som har vært, hva som er og hva jeg tror kommer, en mistillit til oss mennesker. Ja, vil egentlig prøve å få igang en diskusjon på hvordan en kan endre ens virkelighetsoppfatning til det positive. Gjerne også hvordan en kan få hele samfunn til å tenke og handle positivt. Det er samfunnets følelsesliv som må endres, tankelivet (virkelighetsoppfatningen) vil følge etter. Endret 6. juni 2010 av IHS Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Får vi muligheten til å utslette oss selv, er det rent matematisk bare et spørsmål om tid... Uups, Hiroshima! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå