Gjest Trådstarter Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Så det er en fyr jeg kjenner, som jeg endte opp med å rote med en kveld, helt ute av det blå vi var ute å festet. Jeg hadde virkelig ikke der og da lyst på noe annet enn å kline med han, så jeg sa at det ikke kom til skje noe, at han kanskje skulle bare gå, på en ordentlig måte. Noen dager senere angret jeg veldig, inivterte han opp på rommet for å se om vi kunne gjenskape noe av stemningen den første kvelden I det jeg begynte å kysse han, trakk han seg unna og forklarte at han egentlig likte ei annen jente og at han ønsket å fortelle det til henne. Sex med meg kunne altså ødelegge hans sjanser hos henne (fair enough), MEN hvis han ble avvist av henne, kunne vi godt ligge sammen (hørtes rart ut til å begynne med, men hey, det er jo egentlig bare sex. Så teknisk sett havner jeg ikke på en 2. plass, ettersom det ikke dreier seg om følelser). Han klarte aldri helt å få ut finger'n med å få sagt det til henne, og da jeg spurte om han enda sa han var interessert sa han at han ikke hadde lyst til å ligge med meg lenger. Så; kan det være jeg som evt uinteressant og fæl eller dreier dette seg mest om hun andre jenta? Hva tror du? Kanskje litt kronglete og kjapt fortalt det her, men. Ps, Han er kjempehyggelig og alt det der så vi har enda en god tone sammen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Så det er en fyr jeg kjenner, som jeg endte opp med å rote med en kveld, helt ute av det blå vi var ute å festet. Jeg hadde virkelig ikke der og da lyst på noe annet enn å kline med han, så jeg sa at det ikke kom til skje noe, at han kanskje skulle bare gå, på en ordentlig måte. Noen dager senere angret jeg veldig, inivterte han opp på rommet for å se om vi kunne gjenskape noe av stemningen den første kvelden I det jeg begynte å kysse han, trakk han seg unna og forklarte at han egentlig likte ei annen jente og at han ønsket å fortelle det til henne. Sex med meg kunne altså ødelegge hans sjanser hos henne (fair enough), MEN hvis han ble avvist av henne, kunne vi godt ligge sammen (hørtes rart ut til å begynne med, men hey, det er jo egentlig bare sex. Så teknisk sett havner jeg ikke på en 2. plass, ettersom det ikke dreier seg om følelser). Han klarte aldri helt å få ut finger'n med å få sagt det til henne, og da jeg spurte om han enda sa han var interessert sa han at han ikke hadde lyst til å ligge med meg lenger. Så; kan det være jeg som evt uinteressant og fæl eller dreier dette seg mest om hun andre jenta? Hva tror du? Kanskje litt kronglete og kjapt fortalt det her, men. Ps, Han er kjempehyggelig og alt det der så vi har enda en god tone sammen. Han hørtes bare ut som et sinnsykt rasshøl. Han skal liksom ha deg i backup hvis han driter seg ut med hu andre jenta? LOL, nei finn deg en annen! Endret 4. juni 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Men det er bare slemt hvis det er følelser involvert, det var det jo ikke i dette tilfellet. Han snakker vi sex med en kompis, det er det. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det er jo alltids ein viss moglegheit for at han rett og slett ikkje har lyst å ligge med ei tilfeldig jente (no offence). Nokon menn likar ikkje tilfeldig sex, nokon synast sex bare er morsomt, mens hos dei fleste avhenger det av humøret. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Så det er en fyr jeg kjenner Han snakker vi sex med en kompis, det er det. Er det en fyr du kjenner, eller er det en kompis? Også skjønner jeg ikke helt dette med å whine i et forum at en du kjenner/en kompis ikke vil ha sex med deg uten at dere har følelser for hverandre. Skal du innlede et slikt forhold med en fyr du kjenner/en kompis, så skal det være enighet fra begge sider. Ikke ha sex med en som har følelser for deg, men som du ikke har følelser for. Ikke ha sex med en du har følelser for, men som ikke har følelser for deg. Nå hørtes dette ekstremt rart ut... Du skjønner poenget. Og, ja, ikke mas på folk du vet vil prøve seg på andre. Snakk om å virke desperat... Det er jo alltids ein viss moglegheit for at han rett og slett ikkje har lyst å ligge med ei tilfeldig jente (no offence). Nokon menn likar ikkje tilfeldig sex, nokon synast sex bare er morsomt, mens hos dei fleste avhenger det av humøret. Om dette er snakk om å være FF, så er det ikke tilfeldig sex. Kan hende første gangen var tilfeldig, men fortsetter det, noe jeg vil tro var hele poenget her, så er det rimelig lite tilfeldig. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Så det er en fyr jeg kjenner Han snakker vi sex med en kompis, det er det. Er det en fyr du kjenner, eller er det en kompis? Også skjønner jeg ikke helt dette med å whine i et forum at en du kjenner/en kompis ikke vil ha sex med deg uten at dere har følelser for hverandre. Skal du innlede et slikt forhold med en fyr du kjenner/en kompis, så skal det være enighet fra begge sider. Ikke ha sex med en som har følelser for deg, men som du ikke har følelser for. Ikke ha sex med en du har følelser for, men som ikke har følelser for deg. Nå hørtes dette ekstremt rart ut... Du skjønner poenget. Og, ja, ikke mas på folk du vet vil prøve seg på andre. Snakk om å virke desperat... Dette er faktisk en kompis jeg kjenner rimelig godt. Jeg lagde ikke dette emnet kun for å "whine", det er jo et spørsmål i bunnen av start-innlegget mitt. Har du egentlig lest nøye i gjennom eller forstått det jeg har skrevet? Dette handler ikke om at gutten ikke vil ligge med meg, fordi det ikke er gjensidige følelser i bildet. Er det noe det ikke handler om, så er det følelser. Dessuten har jeg ikke mast på han, jeg stilte et enkelt spørsmål ("er det enda aktuelet?") og siden har jeg ikke tatt opp temaet Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ting er alltid komplisert. Slå deg til ro med det, å forvente å forstå hvorfor andre tar de valg de tar, går ikke. For å si det slik; om det bare er sex du er ute etter, er det GARANTERT (livstidsgaranti, faktisk) at du finner noen som er villige Lenke til kommentar
HValder Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det er jo alltids ein viss moglegheit for at han rett og slett ikkje har lyst å ligge med ei tilfeldig jente (no offence). Nokon menn likar ikkje tilfeldig sex, nokon synast sex bare er morsomt, mens hos dei fleste avhenger det av humøret. Om dette er snakk om å være FF, så er det ikke tilfeldig sex. Kan hende første gangen var tilfeldig, men fortsetter det, noe jeg vil tro var hele poenget her, så er det rimelig lite tilfeldig. Tilfeldig som i ingen følelser for partneren. Sex, ikkje 'lovemaking'. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Synes dette virket velig rart. Jeg må nok si at enten så er han veldig nøye med å ikke ha sex med "tilfeldlige", selv om jeg engentlig tror han ikke er så "tent" på deg. Da hadde han vel tatt deg med storm. Prøv å vær litt kostbar i allefall. Ikke mas på han, la han komme selv om han ønsker Finn en annen som virkelig vil ha sex med deg heller Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Synes dette virket velig rart. Jeg må nok si at enten så er han veldig nøye med å ikke ha sex med "tilfeldlige", selv om jeg engentlig tror han ikke er så "tent" på deg. Da hadde han vel tatt deg med storm. Prøv å vær litt kostbar i allefall. Ikke mas på han, la han komme selv om han ønsker Finn en annen som virkelig vil ha sex med deg heller Man spiller kostbar for en man har lyst på som livsledsager, ikke en man bare til ha sex med. Med en gang hun begynner å spille kostbar burde en hver skjønne at det er følelser i bildet, selv om det i realiteten ikke er det. Man burde la vær å spille om man skal ha en sex-venn, det skal handle om enighet mellom to parter, og i dette tilfellet er ikke han enig. Det burde faktisk være hele saken. Ferdig. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 vis du har ett godt forhold til denne kompisen din. Er du sikker på at DU ikker er den andre jenta han har følelser for? Kanjse han er forelsket i deg og ikke vil ødelegge det? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 vis du har ett godt forhold til denne kompisen din. Er du sikker på at DU ikker er den andre jenta han har følelser for? Kanjse han er forelsket i deg og ikke vil ødelegge det? Jeg finner ikke helt logikken i tankegangen din her. Jeg vil tro han ville hoppet på sjansen til å få ha sex med en han har følelser for, i håp om at følelsene skulle gjengjeldes fra hennes side. Av en eller annen grunn føler jeg det er fler jenter som begynner å innbille seg følelser for den andre part under/etter sameleie enn gutter, hvorfor er jeg ikke helt sikker på. Kan hende det blir basert på min egen erfaring av følelses-berg-og-dal-banen jeg av og til utsettes for, dog det ikke trenger å dreie seg om typiske romantiske følelser. Det kan jo også da faktisk hende at denne kompisen, om tilfellet du beskriver er reelt, faktisk er så oppegående at han vet han kommer til å bli såret fordi han er klar over at følelsene han kanskje har, ikke gjengjeldes. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Han hørtes bare ut som et sinnsykt rasshøl. Han skal liksom ha deg i backup hvis han driter seg ut med hu andre jenta? LOL, nei finn deg en annen! LoL. Hvorfor er han rasshøl? Han og Trådstarter ---> mulige knullekompiser Han og hun andre jenta ---> følelser Så, han er ikke rasshøl dersom han setter knullekompisen på vent. Så vidt jeg har forstått så er det en del av greia, man har et uforpliktende "forhold" der man har sex, men dersom en av dem får følelser, så er det ikke no mer hankypank. Så, det han sier er: "ja, vi kan være fuckfriends dersom jeg ikke får napp hos hun jeg har følelser for". Hele saken ville stillt seg anderledes dersom trådstarter var ute etter noe annet enn ett ligg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Høyrest fornuftig ut det han har sagt, så eg ser ikkje heilt problemet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg