V0ltninja Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 heisan Jeg ser etter folk som er intreserte og lage en band i RB2 , kan si litt om hva jeg kan spille og leter etter av folk. Er en platinum trommis (expert) + kan spille bass/gitar expert ganske godt (kunne tatt gitar platinum om jeg gadd...) har ca 300 dlc + rb1 + Lego rb. leter etter folk som kan spille fra hard til expert helst og har i tillegg 100+ dlc så det blir litt variasjon med musikk. Gamertagget er Babben87 , og håper noen har lyst til og starte opp et band så si ifra til meg via xbox / privat melding eller her på forumet Mvh Bjørn Boine Lenke til kommentar
HValder Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Du har ikkje vurdert å spele ekte instrument da ? Lenke til kommentar
V0ltninja Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Du har ikkje vurdert å spele ekte instrument da ? Spiller faktisk på trommer RL men har bare spilt i 6 mnd og holder skal fortsette og øve seff selv om man spiller rock band. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå