Gå til innhold

Krever dette mye trening eller rå styrke?

Anbefalte innlegg

Men, det er berre dei som kjem med kontroversiell informasjon som maa kome med kjelder, vi andre har allereie eit grunnlag aa basere oss paa.

Du gaar aldri lei av aa quote deg sjolv ser eg ;)

jeg quoter meg selv fordi dere ikke klarer å lese det i første omgang. så dere pirker på den og den saken så derfor jeg quote det opp for at dere i det hele tatt skal klare å ha hjernekapasitet til å forstå at jeg allerede har besvart det spørsmålet deres

dere som kun kommer med påstander og bullshitt. ikke meg. jeg har vist meg selv til å være en som vet hva han snakker om og kan bevise det så nå skal dere egentlig begynne å ha ordentlig tillit til meg.

Dette skriver du kun fordi du finner ingen motbeviser på dette. du har ingenting mer å komme med så dette er ditt siste patetiske forsøk på å rakke meg ned..

LOL hahahahahahahahahahahahah LOL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråden stenges da den har sklidd ut i alle retninger.

Ber dere om å respektere hverandre i diskusjoner og tenke over hvordan dere diskuterer. Navn er notert i bakhodet til eventuelle lignende episoder.

I denne delen av forumet er det heller ingenting i veien for å spørre etter kilder, da ganske mye av det som har med trening og kosthold å gjøre er forsket på, eller går an å finne artikler på.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...