DrHawkins Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Men, det er berre dei som kjem med kontroversiell informasjon som maa kome med kjelder, vi andre har allereie eit grunnlag aa basere oss paa. Du gaar aldri lei av aa quote deg sjolv ser eg jeg quoter meg selv fordi dere ikke klarer å lese det i første omgang. så dere pirker på den og den saken så derfor MÅ jeg quote det opp for at dere i det hele tatt skal klare å ha hjernekapasitet til å forstå at jeg allerede har besvart det spørsmålet deres dere som kun kommer med påstander og bullshitt. ikke meg. jeg har vist meg selv til å være en som vet hva han snakker om og kan bevise det så nå skal dere egentlig begynne å ha ordentlig tillit til meg. Dette skriver du kun fordi du finner ingen motbeviser på dette. du har ingenting mer å komme med så dette er ditt siste patetiske forsøk på å rakke meg ned.. LOL hahahahahahahahahahahahah LOL Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Tråden stenges da den har sklidd ut i alle retninger. Ber dere om å respektere hverandre i diskusjoner og tenke over hvordan dere diskuterer. Navn er notert i bakhodet til eventuelle lignende episoder. I denne delen av forumet er det heller ingenting i veien for å spørre etter kilder, da ganske mye av det som har med trening og kosthold å gjøre er forsket på, eller går an å finne artikler på. Endret 9. juni 2010 av Juliess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg