Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kåt hele tiden


Gjest Blame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Enig med Pijus i denne saken. Er én ting å faktisk nyte god potens og evnen til å bli hard, men en ganske annen å helt uten grunn eller forvarsel bli hard f.eks. midt i en gymtime på skolen. Å bli kåt i slike situasjoner er nok noe de aller fleste gutter har opplevd, og TS er herved blitt ønsket velkommen i klubben, og til puberteten som Pijus sier.

 

Om det er noe jeg misunner med jenter, er det at de kan bli kåt uten at noen får greie på det.

Lenke til kommentar

Enig med Pijus i denne saken. Er én ting å faktisk nyte god potens og evnen til å bli hard, men en ganske annen å helt uten grunn eller forvarsel bli hard f.eks. midt i en gymtime på skolen. Å bli kåt i slike situasjoner er nok noe de aller fleste gutter har opplevd, og TS er herved blitt ønsket velkommen i klubben, og til puberteten som Pijus sier.

 

Om det er noe jeg misunner med jenter, er det at de kan bli kåt uten at noen får greie på det.

 

 

joa, hva om de har hvit tights og blir våte gjennom? x]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Har en sykt pinlig historie.. Jeg og to andre jenter så på en dokumentar film ( Gudene vet hvorfor ) også gikk jeg med en sånn passe stram bukse,, så plutselig får jeg reisning , og jeg hadde null interresse for de.. De merket det og gjett hvor mye de lo -.-"

Lenke til kommentar

ty for the lolz :wee:

 

Det er noe drit å få reisning i titt og utide, ja. Husker jeg fikk det alltid om morgenen på skolebussen.. Det skjedde så ofte av noen må jo ha merket det fra tid til annen :p

 

Edit: Noen andre som har lagt seg med litt for trang bokser og våknet med et morgenbrød som absolutt ikke har nok plass?

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...