Kveldsro Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Prisguide.no har fått endel pepper for den nye versjonen. I dag fant jeg en annen prisguide som ser veldig lovende ut: http://www.prisjakt.no/ (Jeg har ingen tilknytning til prisjakt.no, synes bare den var bra). Endret 5. juni 2010 av cyclo Emntetittel er endret da original tittel brøt med retnignslinjeneEmntetittel er endret da original tittel brøt med retnignslinjeneEmntetittel er endret da original tittel brøt med retnignslinjeneEmntetittel er endret da original tittel brøt med retni Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg har ventet lenge på at prisjakt skulle åpne i norge. Har brukt den svenske versjonen mye og den er overlegen hw.nos prisguide. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ser lovende ut, ser at noen butikker ikke er med, men på den andre siden har den noen butikker med som hw sin guide ikke har (og ja gamle prisguiden til hw.no er mye bedre enn den nye!). abbo.no ser ikke ut til å være med hos prisjakt.no f.eks Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg har ventet lenge på at prisjakt skulle åpne i norge. Har brukt den svenske versjonen mye og den er overlegen hw.nos prisguide. hva er den svenske versjonen ? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) hva er den svenske versjonen ? Merkelig nok heter den prisjakt, med .nu bak, istedenfor .no Jeg er også glad for at prisjakt har kommet til Norge, det slår prisguide til de grader. ~ Mortis Endret 6. juni 2010 av Mortis Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Personlig har jeg ingen formening om hvilken som er best - til det har jeg ikke prøvd Prisjakt nok. Men slik som prisguide (tek.no nettverket) har behandlet sine brukere så fortjener de en konkurrent. Jeg kommer i alle fall til å prøve ut prisjakt.no Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er tydeligvis mye jobb igjen, alik det er nå finner man prisene, men kan ikke klikke seg videre derfra til produktet i nettbutikken - man må selv manuelt gå til nettbutikken og lete frem produktet. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Kanskje gutta som drifter Prisguiden nå ser seg nødt til å endre ting og tang. Skal prøve ut den andre nå. Takk for tipset. Endret 6. juni 2010 av Kataton Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er tydeligvis mye jobb igjen, alik det er nå finner man prisene, men kan ikke klikke seg videre derfra til produktet i nettbutikken - man må selv manuelt gå til nettbutikken og lete frem produktet. Det fungerer på noen. Mulig nettbutikken må betale for å få denne muligheten. Jeg vet ikke... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Butikkene må betale for direktelinker på produktene, fant info om det som jeg limer inn her. Ingen butikker betaler for å listes hos Prisjakt. De som betaler får derimot følgende: Deres priser vises med selskapets logo Besøkere kan klikkepå en link og komme direkte til produktens side hos butikken Butikken får markedsføre sine fordeler Butikken får tilgang til et avansert stattestikksystem til å for eksempel kunne optimalisere sitt produkttilbud og ha oversikt over sine konkurrenter Uansett butikken betaler eller ikke får de følgende : Prisene oppdateres minst et par ganger hver dag Nye produkter legges inn så fort vi rekker Fraktpriser er avhengig av tilgjengelighet og ikke på grunn av kommersielle årsaker Vi tar ikke bort butikkomtale mot betaling (derimot hvis vi har mistanke om uregelmessigheter) ~ Mortis Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 prisjakt.no ser ikke ut (designet), det er min menig. MEN, prisjakt.no gjør akkurat den jobben jeg vil at den skal gjøres, og akkurat derfor kommer jeg til å bruke tjenesten Ikke bare gjør den jobben jeg vil at den skal gjøre, den gjør det faktisk ganske så bra! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er tydeligvis mye jobb igjen, alik det er nå finner man prisene, men kan ikke klikke seg videre derfra til produktet i nettbutikken - man må selv manuelt gå til nettbutikken og lete frem produktet. Det fungerer på noen. Mulig nettbutikken må betale for å få denne muligheten. Jeg vet ikke... Det står faktisk på nettsidene at butikkene må betale for direktelinking. Og tar ikke prisguide.no også betalt - kan aldri tenke meg at Edda Media AS driver med gratistjenester. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nettopp. Prisguiden tar betalt for at butikkene skal få være med ja. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Personlig liker jeg prisguide bedre, den er mye enklere, den ser mye enklere ut, og i tillegg er jeg vandt til den. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Og tar ikke prisguide.no også betalt - kan aldri tenke meg at Edda Media AS driver med gratistjenester. betalt for oppført så pr klikk til din butikk. Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ser veldig bra ut denne siden, mye fine funksjoner, liker hva eg ser så langt Takker for tipset! Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jag har själv fått testat "båda sidor" hos Prisjakt för ett par år sedan och det är helt överlägset hos både förbrukare och förhandlare. Men som den är nu är det betakänsla av det ja. Ge det lite tid så det får sys ihop med forumet så blir det kanon. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Og tar ikke prisguide.no også betalt - kan aldri tenke meg at Edda Media AS driver med gratistjenester. Haha! Om jeg drev dagens prisguide hadde jeg aldri i livet turt å tatt betaling for tjenesten Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Bye bye prisguide.no - endelig! Fantastisk, har ventet lenge på Prisjakt skal komme til Norge. Den knuser prisguide.no på brukervennlighet og varer. Så håper dette er en side som dem kommer til å satse på, også en side med bruktmarked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå