magnusgb Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hei! Noen som vet om en ruter hvor man kan begrense hastigheten til MAC-adresser? Takk! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Netgear WNDR 3700 har muligheter for å begrense hastighet mot mac adresser. Lenke til kommentar
magnusgb Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Hmm... Det er nok noe sånt jeg er ute etter ja, men skulle gjerne hatt en med ADSL2+ Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Mulig jeg er helt lam nå men styres ikke denne teknologien i modemet? Jeg skjønner at du må ha ett eget adsl2+ modem, men routeren som henger etter modemet må den ha noe innebygd ADSL2+ funksjonalitet? Det høres jo pussig ut siden det bare er 25Mbit inn. Men som sagt jeg har ikke vært borti adsl2+, mulig noen andre her kan komme med litt info. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Mulig du finner en router med ADSL2+ modem som også kan begrense hastigheten. Men du får ADSL modem fra leverandøren også har du selv en router etter hvor du begrenser hastigheten, deler signalet og har trådløst. Lenke til kommentar
magnusgb Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 hmm, ja, får se på det. takk for hjelp. PS. fortsatt lov å komme med forslag. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg skjønner at du må ha ett eget adsl2+ modem, men routeren som henger etter modemet må den ha noe innebygd ADSL2+ funksjonalitet? ADSL2+ eller ADSL konverteres av selve modemet evt routermodem. I en router etter modemet, stiller man normalt inn WAN til å motta DHCP-adresse eller PPPoE. Netgear har endel brukbare routermodem. Kan jo være en ide å sjekke på Netgears hjemmesider. Pass på at man kjøper modem eller routermodem som støtter Annex_B. Finnes flere norske nettbutikker som selger modem med kun Annex_A.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå