KimBo82 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Noen som kan hjelpe meg med et stort problem som irriterer meg? Jeg bruker til vanlig Google Chrome som standard nettleser, men nå når jeg er inne der så får jeg hele tiden opp popups fra internett explorer som kommer i gjevne mellomrom, og dette er så irriterendes og plagsomt. Får også opp Google siden fra internet explorer hvor det i søkefeltet allerede er skrevet inn: yieldmanager support click error. Hva er dette for noe og kan noen hjelpe meg med å få fjernet alt dette? Håper på raskt svar fra noen. Mvh Kim Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Last ned kjør CCleaner 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer som er eldere enn 48 t. Kjør register-renser "svar ja til og reparere" --> backup svar ja når du blir spørt. Kjør register-renser et par ganger til alle feil er borte. Last ned MBAM til skrivebordet. Velg Norsk språkdrakt-->kjør hurtig systemskann. Når MBAM er ferdig åpner den en logg,den poster du. Last ned DDS.scr Post loggen den lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå