tt_rss Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Hei. Jeg er interessert i å kjøpe en konsoll for å spille Super Street Fighter IV. Jeg finnes ikke interessert i andre spill eller noe av ekstratilbehøret konsolltilbudene måtte ha, med mindre det påvirker evnen min til å spille dette online. Eventuell pris for online play er interessant, siden jeg vet at ps3 og xbox360 takler dette forskjellig(xbox 360 har subscription, men ps3 er dyrere?). Jeg husker at de pleide å selge en arcade-versjon av 360, men nå finner jeg bare en extra dyr en med banjo som jeg ikke vil ha. Dessuten tenker jeg at om jeg kjøper en slik må jeg kanskje kjøpe dyrt nødvendig tilbehør likevel(som f.eks gold membership på live)? Eventuell forskjell på kvaliteten av online-tjenesten for ps3 vs xbox360 i nettopp SSF4 er også relevant, hvis noen vet noe om det. Hvilket tilbud/konsoll vil gi meg mest for pengene? Endret 4. juni 2010 av tt_rss Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Begge er gode valg, ps3 har optisk og HDMI tiljengelig uten kjøp av "ekstrautstyr", og gratis online. Mens X360 "tvinger" deg til og bruke HDMI hvis man skal koble opp til en HDtv og surraound samtidig, med mindre de har forandret noe eller man har en reciver som har HDMI inngang/utgang. PSN er jo gratis og etter min (dette her ikke noe med "fanboyisme" og gjøre) erfaring overlegen til live. håper dette var til hjelp og at det ikke var får mange skirve og gramatikk feil. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nå er ikke jeg veldig inne i slossespill, men var ikke Xbox' d-pad + Street Fighter under all kritikk? Lenke til kommentar
tt_rss Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Nå er ikke jeg veldig inne i slossespill, men var ikke Xbox' d-pad + Street Fighter under all kritikk? Det spiller ingen rolle da jeg ville brukt en arcade stick uansett platform. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det virker som du er opptatt av at det er bra online, og da er det ingen tvil. Xbox 360's gold-livetjeneste kan kjøpes for ca.300 for 13 måneder, og da er du garantert en bra online-tjeneste. Og XBL er bedre enn PSN, mtp stabilitet og brukervennlighet. Hvis du ikke finner en Xbox 360 billig uten ekstrautstyr, så kan QXL være et bra sted å se, selv om noen(de fleste) av konsollene som selges er brukte... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Gamestop selger brukte konsoller billig. Husker ikke prisen på alle, men mener en PS3 ligger på ca kr 2000. En xbox360 er enda billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå