CombatPsycho Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hei. Kjøpte en ny bærbar-pc fra dell for noen måneder siden. Av en eller merkelig grunn fulgte det med Windows Vista, men tenkte ikke stort over det, for det var et veldig bra tilbud. La senere inn en kjøpt utgave av windows 7, men merket tidlig at jeg hadde noe problemer med nettverket. Trodde det bare var nettverket her i militæret som var generelt tregt, ettersom det er over 600 i leiren her, men det ble ikke så altfor mye bedre etter jeg tok med pcn hjemme på perm. Jeg får koblet meg opp og brukt nettet, men alt tar bare utrolig lang tid. Har prøvd nye drivere, og forskjellige browsers, men uten noe hell. Ser de andre rundt på kaserna får surfet mye mer stabilt. Har ikke noe problem når jeg er koblet opp med nettkabel, kun trådløst. Problemet her er kanskje veldig vanskelig å finne ut av, ettersom jeg har så lite info, men jeg gjør et forsøk i det minste. Sitter med en Dell Studio 17/1747 med Dell Wireless 1397 WLAN mini-kort. Lenke til kommentar
FredrikBore Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du får ikke noe bedre svar om du poster 10 ganger =) Det kan jo være at kortet ditt er ødelagt, fått ett slag eller lignende? Får du samme resultater om du bruker en usb dongle? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Har ikke fått noe slag eller lignende. Den har vært slik etter jeg fikk den. Rettere sagt etter jeg la inn w7. Har ikke testet nettet på vista. Angående alle de trådene som ble laget, så var det ikke med vilje. Nettet er bare klikk. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Har det samme problemet når jeg bruker usb-modemet til det mobile bredbåndet. Karen ved siden av meg har samme type bredbånd, og surfer lett. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 I denne linken finner du divere for forskjellige operativsystemer for ditt nettverkkort: http://www.pcpitstop.com/drivers/download/Dell~Wireless~1397~WLAN~Mini-Card.html Prøv med nye drivere. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Har lagt inn de nye for w7 64bit, men uten noe hell. Spørs om det er noe med nettverkskortet som er defekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå