Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliten og frustrert.

Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest

kan vell starte med at for to-tre månder siden, hadde jeg det sykt bra og følte på hvordan det var å være skikkelig lykkelig. holdt på med en veldig "deilig" søt og snill jente. hun var litt hard i begynnelsen, men til slutt knuste jeg isen. og følte jeg relativt hadde bra kontroll i "interreasksjonen" våres.

fikk et skikkelig selvtillitboost og følte meg veldig spesiell. jeg hadde 4-5 kompiser som var meg veldig nærme og vi tok godt vare på hverandre. og jeg hadde akuratt blitt kjent med de "kule i byen" på et eldre årskull.

dagene gikk og selvtilliten steg skyhøyt. men etter omtrent en måned etter jeg begynte med å holde på med hun jenten, fikk svevet mitt et slag og hun bestemte seg for at det ikke "fungerte" mellom oss. vet hva grunnene var i ettertid, etter jeg begynte å lese PUA. vi kuttet helt kontakten etterpå og har ikke snakket med hun siden. vet at hun har nevnt meg et par ganger, men prøver å glemme henne(forsatt den dag idag). men det er helt umulig. når jeg ser kjærlighets komedier osv kjenner jeg at det skjærer i hjertet og tenker konstant på henne.

men ihvertfall så var jeg forsatt god kompis med alle vennene mine osv. og de jeg hadde blitt kjent med, gikk det fint med, men dårlig framgang.

men så fikk jeg et kraftig tilbakeslag ved at jeg fortalte kompisene mine at jeg hadde lyst å begynne å sosialisere meg med resten av de andre "bekjente". jeg har liksom komt litt her og der med info og hintet til det. og jeg unskylder meg ikke for det. for bestekompisene mine og jeg er veldig asosial.

etter en stund merket jeg at de ble litt lei over sytingen min, og akuratt nå for tiden har jeg ikke vært med dem på flere uker, og føler de er forbanna på meg. akuratt nå har jeg vært dårlig sosialisert den siste uken og det tærer skikkelig på meg.

og jeg viste litt for mye interesse til de andre folkene jeg ikke kjente så mye, og de begynner å virke som om de ikke ser på meg som et gull men heller som et gråstein. gidder ikke å være innpåsliten. så kommer ikke til å gidd eå kontakte noen av de nye.

Bare lurer på hvordan jeg kan fikse opp i dette og om jeg burde ringt hun jenten jeg holdt på med, ved å si at vi kom på feil fot forgje gang vi snakket og spørre om vi skal være venner, for så å skape litt interesse ved hennes side til meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest

* også lurte jeg på hva jeg skulle gjøre med de to forskjellige venne situasjonene. og hvordan vekke interresse med de nye

Lenke til kommentar

Dette er jo veldig vansklig å svare på med mindre man er i situasjonen selv da.

Kan jo liksom ikke si at jeg "forstår" deg.

Men hvis du føler at denne jenta er noe for deg, så taper du hvertfall ingenting på å spørre om å møtes eller finne på noe, og se hvor det ender.

Og hva det anngår vennene dine, så syns jeg ikke de kan støte deg ut fordi du vil sosialisere deg med andre folk i tillegg.

Men foreslå div eventer, uten å mase.

Viser folk interesse, så slå til.

Vet ikke om du er mye ute på byen osv. Men det er jo en kilde til nye venner ofte.

Dog, mange syns ensomme folk som prøver å snakke er noe merklige da.

Som sagt, vansklig å svare uten å være i samme sko som deg.

Men håper noens synspunkt hjalp litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...