Gå til innhold

Problemer med mobilt bredbånd fra netcom på mac.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

kjøpte idag mobilt bredbånd fra NetCom for å ha på hytta. Gikk hjem, plugget modemet i og fulgte instalasjonen. Programmet som skulle håndtere modemet virket veldig bra med unntak av en ting. Det går rett og slett ikke ann å trykke på connect!

 

Screenshot: http://cl.ly/ea1ed0696e12757db7c2

 

Modemet lyser rødt (Feilstatus, eller modem er ikke klart, opptatt med oppstart) når jeg er inne på programmet og lyser blått (aktiv tilkobling via turbo3g-nettverk) når jeg ikke kjører programmet. Har prøvd alle råd som jeg finner på nettet, men ser temmelig hjelpesløst ut.

 

Modemtypen er ZTE MF636. Dette er også valgt i nettverksinnstlinger.

 

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite forandring med det dessverre =/ Men uansett, prøvde nettopp på en windows pc, uten hell. Men oppdaget en feil som gikk igjen på begge. Det står "Limited Service" i hjørnet, dette står uansett hva jeg gjør. Kan det være at modemet er defekt? eller skulle sim-kortet vært aktivert på noen måte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...