AliasPenger Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Trenger en spotify invite til en venn Så viss en av dere der ute har en x-tra invite, så send den til meg via Diskusjon.no? Takk. 1 Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tror Spotify har sluttet med invites nå - man kan fint bruke det uten (med visse begrensninger i forhold til betalt abo såklart). Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Trenger en spotify invite til en venn Så viss en av dere der ute har en x-tra invite, så send den til meg via Diskusjon.no? Takk. Det finnes allerede en tråd for spotify invite. Post der og snille forumbrukere kjem trulig med invite om dem har til overs. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1200659&st=0 Lenke til kommentar
jonol Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 De har ikke sluttet med invites nei. Til TS: Det er en egen tråd her på diskusjon.no for spotify invites. Lenke til kommentar
AliasPenger Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Oh, så ikke den tråden. Den graits versjonen er jo bare 20timer musikk i måneden(?) Takk Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 De har ikke sluttet med invites nei. Så rart - jeg (som betalende abonnent) ikke fått noen invites å dele ut den siste måneden. Fikk alltid før. Men som jeg nevnte; man *trenger* ikke lenger invites for å bruke Spotify nå - det er åpent for alle, selv de som ikke vil betale Lenke til kommentar
jonol Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Transponder79: Jeg har premium selv, men har fått invites for siste måned. Og ja, det er fakta at man ikke trenger en invite for å bruke spotify nå Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Transponder79: Jeg har premium selv, men har fått invites for siste måned. Og ja, det er fakta at man ikke trenger en invite for å bruke spotify nå Med maks 20 timer musikk i uka, ja. Alt for lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå