leifeinar Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Blir grønn av dette. Ati HD audio HDMI. dukker ikke opp i kontrollpanelet. så får ikke valgt det. mistenker det er noe rart et sted, men vet ikke hva, en konflikt eller noen instillinger. Hovedkort: Zotac m-itx http://www.zotac.com/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=100026&lang=en cpu: E8600 2 gig ram, en stik win xp har prøvd både, 5770 og 5570, samme problem, begge har lyd i en annen maskin. har reinstallert drivere på begge kortene, og siste driverne. og husker jeg rett har begge samme Xp installasjon. Setter usedvanlig god pris på om jeg får hjelp. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Er ikke bare at du må aktivere "show disabled devices/show disconnected devices"? Endret 4. juni 2010 av Dudeson Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Du har selvsagt høyreklikket på lydikonet på oppgavelinja - avspillingsenheter - Merk HDMI som standardenhet. Edit: Ahh, ser du har xp. Husker ikke om det er samme fremgangsmåte da Endret 4. juni 2010 av lucky666 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Har du prøvd ATI HDMI Audio Driveren som er til xp? Last ned her. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Prøvd det meste ser det ut til. skal legge inn win 7 og se hva som skjer... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Joda, WIn 7 ordnet det. bare ett spørsmål før Bill står på døra nå Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Neida halve kloden liker bill uten bill Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg sliter med det samme, men jeg bruker Windows 7 Ultimate fra før. Jeg ser den ligger i enhetsbehandling uten noen form for feil, men dukker altså ikke opp under avspillingsenheter. Er ikke veldig viktig, men kunne være gøy å spille et par spill på tv/lyd via stereo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå