Gavekort Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hei! Jeg venter på en pakke, men sporingen sier bare at kun meldingen er mottatt og ikke pakken. Er hele posten stoppet opp av streiken? Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det tror jeg ikke. Bestilte meg en plate på CDON som ble sendt på tirsdag, og jeg fikk den i dag. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er Posten i det hele tatt rammet da? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg tror ikke at posten i seg selv streiker, men Bring streiker nok. Bring (er etter det jeg har forstått) et datterselskap av posten, og gjør nok litt for at pakker ikke blir sendt dit de skal, til rett tid. Men i ditt tilfelle er det nok selskapet som skal frakte pakken fra lageret der de sender ut, til terminalen(e) regner med det er Bring... Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Posten er delt opp i både posten og bring. men så har du au tollpost. Selv har jeg pakke fra ellos som ligger innenfor tollpost og den kommer ingen vei før streiken er over. så hadde jeg flere bestillinger der som ikke var sendt før streiken begynte og de blei sendt med posten og de kom som normal leveringstid. Posten har ikke streik og det er jo veldig lett å finne utav au. har du eller andre hjemme fått post i dag? det er tollpost som har streiken. (usikker på bring) men det du bestiller blir ikke sendt med tollpost så lenge du bestiller midt i streiken pga firmaene vil gi kunden det de har kjøpt så derfor betaler de det lille ekstra for å sende det med posten så man kan bare fortsette å handle som vanlig og ting vil komme. er det blitt bestilt før streiken begynte og sendt rett før så ligger den innenfor tollpost og dermed er låst, jeg pratet med posten og de prøver å få pakkene overført til posten men det er vanskelig. Endret 4. juni 2010 av DrHawkins Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Pakken skal fra Komplett til Stavanger, er Bring innblandet i dette? Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 det tror jeg ikke. det vil jeg tro at er posten. du kan jo ringe å høre for sikkerhets skyld men hvis du tar ei pakkesporing så skal du se posten eller bring ikon og det ikonet det er er hvem som har ansvar. hvis det er posten så bare ta en tlf til de å hør hvorfor den bruker lang tid Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Selv får eg pakker om dagene, men mange flere skulle vert her, så tregere går det vertfall for meg. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 ja det kan jeg sikkert tro ettersom posten får et mye større og breidere arbeid fordi tollposten (usikker på bring som sakt) streiker slik at alle pakkene tollposten egentlig skulle hatt går nå på posten istedenfor på et allerede hard kjørt system Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Fikk nettopp melding om at pakken er på vei fra Oslo! Så da får jeg forhåpentligvis pakken på Søndag! Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 mandag vil jeg heller si da det ikke er noe post som blir levert eller noe åpent på søndager Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg mente faktisk å skrive Mandag, vet ikke hvorfor det ble Søndag. Mandag it is! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå