Gå til innhold

ny, enkel, mp3 spiller.

Anbefalte innlegg

Hei, min gamle creative zen sleek har tatt kvelden og jeg må skaffe meg en ny mp3 spiller.

Kravene mine til mp3 spilleren er ganske low-tech. Bryr meg mindre om fancy funksjoner som touchscreen og sånt, men god lydkvalitet, lagringskapasitet (minimum 32GB, gjerne mye mer) og brukervennlighet er viktig. Hadde i utgangspuntet tenkt å kjøpe en x-fi (den "gamle") for ikke så lenge tilbake, finner nå ikke 32GB-versjonen i prisguiden. Så litt på x-fi 2'en til en venn for noen dager siden og må si jeg syns menysystemet og skjermen var veldig knotete, hvis andre touchscreen-modeller ikke er bedre vil jeg foretrekke fysiske knapper.

Har sett på samsung p3, cowon s9 og SanDisk Sansa View 32.

Ingen av disse frister i utgangspunktet veldig. Så hvis noen har noen andre forslag til eksisterende modeller, eller kommende modeller hadde det vært supert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisklasse du tenker deg? iPod Touch 64gig vil nok gjøre jobben meget bra, men da må du være innstilt på og måtte bruke itunes. Vil du igjen ha mer plass, over de andre tingene du kan gjøre med touch, er nok en iPod classic veien å gå ;)

Lenke til kommentar

^takk for svar ;)

Pris er absolutt viktig, ser vel for meg å bruke mellom 2000-3000. Har i utgangspunktet et lite iPod kompleks, men ikke så stort som mange andre har, så jeg skal absolutt vurdere både classic'en og 64GB touch. Touchscreenen til iPod er vel dessuten langt overlegen den jeg testet på Creative x-fi 2. Men det er vel fortsatt slik at Creative, Cowon etc er bedre på lydkvalitet?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...