Gå til innhold

hvordan ser jeg forskjell på ekte eller fake new era capser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+alsdf

Joda, var vel en heller unødvendig kommentar. Den var nok et resultat av flere år med hat for dette plagget, som mangler både stil og passform. Sitter som en jævla hjelm på hodet til samtlige opprørske drittunger rundt om i landet.

Lenke til kommentar

Joda, var vel en heller unødvendig kommentar. Den var nok et resultat av flere år med hat for dette plagget, som mangler både stil og passform. Sitter som en jævla hjelm på hodet til samtlige opprørske drittunger rundt om i landet.

Det er vel kanskje bare du som ikke kledde New Era cap en gang i tiden, så la du plagget for hat..

Lenke til kommentar

Det er vel kanskje bare du som ikke kledde New Era cap en gang i tiden, så la du plagget for hat..

Eeeeller så ser det helt jævlig ut...

Lenke til kommentar

New Era capser er det styggeste jeg ser!

Og er helt irrelevant ettersom trådstarter ikke spurte om hva folk synes om New Era capser. Han prøver ihvertfall og holde seg unna fakes.

Hvordan kan du vite at han prøver å holde seg unna fakes? Han spør bare hvordan man ser forskjell..

Ro ned flaminga mot et stakkars hodeplagg. Lol.

Ser det vel, som nevnt ovenfor, på hvordan boden/butikken er. Skjønner egentlig at det gjør noe stor forskjell om det er ekte eller fake, så lenge du synes capsen er nice. :)

Word!

Lenke til kommentar

Synes ikke New Era capsene er så ille egentlig. Selv så passer jeg ikke med verken solbriller eller caps, så jeg holder meg unna.

Men kjenner derimot en som passer utrolig godt med caps. Han har også lagd en liten bøy på capsen, og det ser faktisk enda bedre ut enn når den er helt flat.

En ting som irriterer er alle som kjøper disse NY Yankees capsene. Spør du dem hva hva 'NY' (Yankees) står for, så kan de ikke svare, selvom det er en baseball logo bak på capsen.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Mariofrans: Fordi jeg aldri har møtt noen som er spesifikt ute etter fakes, og jeg kan ikke se hvorfor han ellers skulle spørre.

Ja, jeg synes capsene er heslige, men det handler om å utbrodere meningene sine på riktig sted hvor det er relevant til emnet. Ta heller hat erklæringene i denne tråden. Det begynner og bli litt kjedelig med de samme kommentarene om og om igjen. Spesielt fra folk som bare popper innom MoV for og kjapt øke postcount.

Peker ikke på noen spesielle, måtte bare få det ut.

PatrickBateman: True.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...