Ludvig86 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Heisann! Jeg har problemer med at MSN "spiser" tekst. Altså at jeg ikke får det folk skriver til meg. Noe som selvfølgelig er veldig frustrerende. Er det noen andre som har opplevd dette problemet? Jeg har prøvd å innstallert programmet på nytt, men det ser ikke ut til å ha gitt seg. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 har ikke hatt dette problemet før... kan være en feil på noe... Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Ja, men hva som kan vere feilen....? Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det vet eg ikke, har sluttet med MSN... Bruker dragon live istede Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Dragon Live? Hva er det for program da? Det fungerer med MSN? Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det fungerer med msn... Du kan jo alltids prøve med ebuddy eller noe om du skulle ha store problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå