Gå til innhold

Dell U2410 - Maksimerte viduer blir "windowed"

Talker

Anbefalte innlegg

Jeg har et litt rart "problem".

Når jeg slår av og på min Dell U2410, så er alle vinduene som var maksimert, ikke lenger maksimert.

Symbolet oppe i hjørnet viser at jeg kan gå ut av maksimert modus, og når jeg trykker på den, så blir vinduet litt mindre. Trykker jeg en gag til, så blir det maksimert.

Så hver gang skjermen har vært slått av, så må jeg trykke to ganger på denne knappen for hvert vindu.

Ikke så stort problem, men ganske irriterende.

Hva kan jeg gjøre? Andre med lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problemet tidligere, regner med at du kjører Displayport-kabel til skjermen og en annen monitor eller tv som extended?

For å bli bukt med dette sluttet jeg å kjøre TV som extended, bildet vil uansett flytte seg til TV-skjermen når U2410 ikke står på.

Om du vil ha på begge samtidig må du vel knote litt hver gang som du gjør nå, eller bytte til HDMI eller DVI-kabel til U2410.

Lenke til kommentar

Bruker Displayport-kabelen ja, men kjører ikke noen form for dual-monitor. Kan jo være at det er stilt inn på noe slikt, men kan ikke huske å ha gjort dette på denne maskina.

Edit: Finner ingen instilling som tilsier noe slikt.

Endret av Talker
Lenke til kommentar

Hmm, merkelig. Mulig det ikke skjer med meg fordi jeg har tv'en tilkoblet og den skifter alltid bildet over til den istedet for å fjerne bildet helt, som den gjør om du kjører kun Displayport.

Løsningen blir vel å enten koble til en TV eller lignende (trenger ikke stå på), eller skifte til HDMI/DVI-kabel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...