alkymist Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Heisann Har bestilt x10 mini, og som emnetittelen sier lurer jeg på om den kan brukes som trådløst modem/ruter. Altså at jeg kobler x10 sammen med pc via wifi for så å surfe på pc'en. Finnes det en app som kan gjøre noe sånt eller er jeg for teknologioptimistisk? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tror nok du kan se langt etter den muligheten med Android 1.6, fungerer helt supert på min Nexus One med Android 2.2 Froyo Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg har Android 2.1 på min, men det ser da ut til at en del av tethering-applikasjonene som ligger på markedet støtter såpass langt ned som 1.5. De fleste krever root. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ja, du har rett. Er vel bare en gratis Wifi tether? Krever root. http://www.cyrket.com/p/android/net.szym.barnacle/ Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Så da er det mulig - må bare google litt og teste når tlf er i hus. Tydelig at jeg har mye å lese meg opp på når det gjelder nye telefoner og mulighetene de gir. Takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå