Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å komme flere ganger under sex

Gjest hestehov

Anbefalte innlegg

Gjest hestehov

Når dama mi og jeg har sex, kommer jeg normalt én gang. Jeg blir lett hard igjen og begynner på runde to, men noen ganger svikter lillemann etterhvert og vi må bare gi oss. Andre ganger klarer jeg å komme en gang til. Men å komme tre ganger på en kveld har jeg kun klart et par ganger.

Er dette lite..? Erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om dette er lite eller ikke er ikke så veldig relevant, da det du må forholde deg til er deg selv og det du evner. Men det er slik at når penis blir stimulert over veldig lang tid /overstimulert, kan det bli vanskelig å holde den hard. Spesielt som du skriver, om du har kommet en eller flere ganger på kort tid.

Tenning og kåthet, helse og hvor godt trent man er, menge søvn, kosthold og generell dagsform og månedsform er alle faktorer som spiller inn.

Tips er å la det gå noen minutter der penis ikke blir stimulert. Du kan prøve å holde igjen din egen orgasme slik at runde en og to varer lenger, og du ikke trenger å gå over i en tredje runde. Å bytte stilling med jevne mellomrom slik at du gir penis pause er også et tips. Generelt spiller (gosh) din egen tenning også inn. Virker litt som om dama ønsker å holde på lengre enn det du egentlig føler for (eller tar jeg feil her?). Noen posisjoner krever heller ikke at man er like stiv, og noen posisjoner (f.eks dama oppå uten at hun rir ordentlig, mer stimulerer g-punkt) gjør at man lettere mister hardhet når man har holdt på en god stund. Det er også mulig å trene opp penis slik at man klarer å holde den hard og stiv lenger, (her er det egentlig bare å ha mye sex.. samt øke hvor godt trent man generelt er).

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...