trulsta Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl Creative Megaworks. Etter spesifikasjonene å dømme bør de være helt syke! Noen som har hørt disse spille og kan gi positive/negative kommentarer om de? tenker også litt på de beste Logitech høyttalerne, uten at jeg husker hva de heter. 8) På forhånd takk Lenke til kommentar
ponke Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg har for tiden Logitech Z-680, har dessverre bare prøvd det tilkoblet til dataen enda og kan derfor ikke si hvordan DVD-lyden er, men hva kan jeg si hittils? Nesten bare positivt. Kraftig sub, nesten litt for kraftig... Gode satelitter som er enkle å plassere. Veldig grei kabling. Rett og slett et kjempesett for 3000! Eneste negative er; Fjernkontrollen er brukbar, men det er alt også ja... Kontrollenheten er ganske stor med en mer eller mindre ubrukelig skjerm, om du ikke har stolen høyere enn lcd-skjermen da (enheten står i vinkel bakover og synes derfor dårlig når du sitter i samme høyde...) Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Har testet begge systemene... Gå for logitech z680 Lenke til kommentar
xthal Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 eller eventuelt gå for et skikkelig anlegg, trenger bare gå opp ett laken så har du iallefall noe som holder mer enn ett år (har dårlige erfaringer fra sånne anlegg) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Logitech Z-680 er meget allsidig for å bare koste 3000, spiller bra nok for de fleste gutterom, pluss at man får 5.1 fordelene i spill, om det er noe viktig da (ikke for meg i alle fall, men for noen ). Dekoder og meget gode tilkoblingsmuligheter er ei heller å forakte Moren min kjøpte akkurat en sånn kjip "såræund"-pakke ifra Expert, synd at mine Z-680 har mye bedre lyd og er billigere Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå