arvtageren Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Har sett meg helt blind på dette bildet nå, kan noen komme med noen innvendinger? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Som en slags reklame for det trailerselskapet så fungerer det fint, synes jeg. Synes alikevel at sort hvitt er kjedelig, spesielt på en reklame. Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Teknisk bra gjennomført, men synes skyene drar fokus vekk fra hovedmotivet. Kan du poste et i farger? Lenke til kommentar
arvtageren Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Farger er en av mine svakeste sider, og dette bildet har jeg redigert med bare sort/hvitt i tankene. Men hvis jeg fjerner gradient map-layeret ser det slik ut: Skikkelig skittengulgrønt og kjipt, så hvis noen har tips for å få det til å se bedre ut, bare kom med dem. Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det er bedre i s/h. /Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå