Azidops Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 D35, ICE.no https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1181008#entry14815577 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Har prøvd det der. Det går bedre, men er ikke akkurat stabilt. Har klokket inn fire og en halv time i strekk i Transformers omtrent uten lag, og svært få kræsj. Andre spill som f.eks Red Dead Redemption funker ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 har spillt endel på bc2 og der er det alltid masse folk. har spillt litt rdr også og der er det også folk. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har prøvd det der. Det går bedre, men er ikke akkurat stabilt. Har klokket inn fire og en halv time i strekk i Transformers omtrent uten lag, og svært få kræsj. Andre spill som f.eks Red Dead Redemption funker ikke i det hele tatt. Det jeg umiddelbart reagerte på er at du har ICE, altså mobilt bredbånd. Trådløs teknolog egner seg i utgangspunktet dårlig til Real Time produkter da antall enheter som kobler seg mot samme sentral påvirker tilkoblingskvalitet sterkt i tillegg til topologi og annet som påvirker signalene. Men jeg har ikke prøvd det selv, så det er bare synsing. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har prøvd det der. Det går bedre, men er ikke akkurat stabilt. Har klokket inn fire og en halv time i strekk i Transformers omtrent uten lag, og svært få kræsj. Andre spill som f.eks Red Dead Redemption funker ikke i det hele tatt. Det jeg umiddelbart reagerte på er at du har ICE, altså mobilt bredbånd. Trådløs teknolog egner seg i utgangspunktet dårlig til Real Time produkter da antall enheter som kobler seg mot samme sentral påvirker tilkoblingskvalitet sterkt i tillegg til topologi og annet som påvirker signalene. Men jeg har ikke prøvd det selv, så det er bare synsing. tror nok vi har svaret der. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Tja, spilte Lord of the Rings Online i godt over to år, har spilt en drøss andre MMOer, satt i timesvis med Tranformers på xboksen og har testet Wii'en på nettet i Mario Kart uten problem. Det er ikke ICE som er problemet. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Om ISP'en ikke lar deg få åpen NAT så er det ICE som er problemet. Du vil til enhver tid bare finne en brøkdel av spillerne som er online, ettersom linja ikke vil la deg koble til alle. Hva du har spilt før er urelevant, da fant du sikkert mange spillere der som du fikk koble til uten problemer. PC spilling er annerledes ettersom du som oftest kobler til en sentral server som så meddeler informasjon mellom deg og andre spillere. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 som sagt du spiller feil spill. Det er faktisk flere online på xbox enn ps3, selv om det koster. Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 som sagt du spiller feil spill. Det er faktisk flere online på xbox enn ps3, selv om det koster. om han har så dårlig forbindelse som han sier bør han no hvertfall ikke spille mw2... da lagger det bare som faen å du finner sjeldent folk å med en gang du finner dem får du game lobby closed pågrunn av NAT er fuck'd så finner du ut at mw2 suger å slutter å spille det... Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Min første tanke var også at du spiller ting som ikke er så populært på Live. Men hva vet nå jeg om det som ikke gidder abonnere på Live for 4-500 spenn for å kunne spille on-line et par-fire ganger i løpet av året. Jeg vet at det er mange som liker f.eks. Guitar Hero (uten at jeg skjønner gleden i det), i alle fall unge®, men lista over spill du prøvde on-line er for mitt vedkommende full av ting jeg enten ikke kjenner til, eller over hodet ikke gidder bruke tid på. Å måtte ha et jævla abonnement for å i det hele tatt få litt mer utbytte av dyre spill, provoserer meg egentlig. Mange av oss er ikke lenger unge nok til å ha "for mye" fritid, og selv om vi "vasser" i penger, så byr det i alle fall meg i mot å betale så mye for et fåtall helger med on-line spilling. Ergo - en mindre på Live. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ett par innlegg ble offer for sensuren, samt kommentar på innleggene ble fjernet. Vi er også i Microsoft-forumet, det er helt unødvendig å gjøre dette om til en konsollkrig. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå