speedi1 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hei Er en gutt på 17 år. Er ca 180cm høy og er litt tynn. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilken størrelse jeg bruker i bjørn borg boxer?? Har liksom ikke lyst til å kjøpe en boxer til ca. 250,- hvis jeg ikke vet størrelsen. Kjipt å kjøpe feil liksom Håper på svar snart På forhånd takk Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvis jeg ser for meg deg rett, så ville jeg sagt M... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Selv er jeg 15, og såvidt 170 cm, og jeg bruker størrelse M. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nå har det mer med livvidde enn høyde å gjøre når man velger boksere. Jeg gikk fra M til L og senere XL etterhvert som kiloene snek seg på meg. Høyden har vært den samme siden jeg var 60 kg. Lenke til kommentar
speedi1 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Hvis jeg ser for meg deg rett, så ville jeg sagt M... Takk for at du svarte så fort. Da kommer jeg sannsynlig til å kjøpe M. Men er det mye forskjell på M og S?? Jeg bruker jo S i t-skjorter osv burde jeg kjøpe S i bjørn borg boxer da?? Eller er de små i størrelsene?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Her er en size-guide som gir deg en idé om hva du må ha. Endret 4. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Merkelig guide. Jeg er 32-33", men bruker L. Har også en XL som fungerer fint. M er for lite.. Lenke til kommentar
speedi1 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Takk for alle svar:) Da blir det nok M da;) Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg bruker 30-32 i bukser og bruker S i bb, m funker også, men s sitter bedre Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg bruker 30-32 også, bruker M og L. Bruker de enkelpakka. Ikke de med to oppi. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg ville nok ha sagt (som de fleste andre her) Medium. Kommer ann på hvor tynn du egentlig her. Men ser for meg at du ikke er syltynn. Så Medium vil nok passe bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå